۱۳۹۰/۱۰/۳۰

خامنه ای : غلط کردیم گه خوردیم تنگه را نمی بندیم اوباما بیا هرکاری میخوای با ما بکن!


به نقل از یک منبع آگاه در بیت رهبری که نخواست نامش فاش شود  گفت :خامنه ای جواب نامه اوباما را نوشته است و در چند روز اینده به صورت محرمانه از طریق سه کانال آن را به اقای حسین اوباما منتقل می کند!

ایت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان در بخشی از این نامه به اوباما نوشته است که ترجمه فارسی این نامه در زیر آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

اقای حسین اوباما ما اصلا هیچ قصدی از بستن تنگه هرمز نداریم و مانور ما برای ترساندن دزدهای دریایی سومالی بود که در ابهای بین المللی شرارت می کنند. ما غلط کرده باشیم بخواهیم تنگه را بر روی شما ببندیدم. اصلا ما دو لپی گه خوردیم , شما هم تهدید های این بچه ها را جدی نگیر بهت قول ناموسی میدم تنگه را نمی بندیم. اوباما بیا هر کاری دلت میخواد با ما بکن. هرجور دوست داری بهت حال میدم.... بنده ارادت خاصی به حسین ها دارم. امام حسین هم یه شخصی بودند همه جوره با ظلم مخالف بودند ما هم با ظلم مخالفیم با ستمی که دزدان دریایی می کنند مخالفیم لاکن از شما تشکر می کنم که تا حالا سه بار ملوانها و کشتی های ایران را از دست دزدان دریایی نجات دادید باور کنید مانوری که ما توسط ارتش دادیم برای ترساندن دزدان دریایی بودولی این ها خیلی پرو هستند و در روز روشن قایق های ما را می دزدند شما هم نارحت نشدید فردا, پس فردا مانور سپاه گذاشتیم در خلیج فارس برای ترساندن امریکا نیست . هدف ما ترساندن دزدان دریایی به صورت قهر امیزه. شما هم سخت نگیر ما مشکلی  با شما نداریم .
...

امضا سید علی خامنه ای

به گزارش های تایید نشده ای که به دست ما رسیده خامنه ای سوراخ موشی که در سوریه تهیه کرده بود را زیر قیمت فروخت و  در روسیه سوراخ موش خریداری کرد

طنز / سرگرمی