۱۳۹۰/۳/۱۳

مصباح یزدی : احمدی نژاد از اون آشغالهای مادر خراب است


مصباح یزدی در اخرین واکنش به هتک حرمت خامنه ای  توسط احمدی نژاد گفت :

 این اشغال روش زیاد شده مرتیکه مادر خراب  ضد ولایت فقیه شده . بنده یه گوهی خوردم گفتم این اشغال ادم خوبیه بهش رای بدید . همه قم را بسیج کردم به این اشغال بی پدر و مادر رای بدند . والله اگر می دونستم این اشغال عوضی با ولایت مطلقه امر عناد داره خونش را مباح می کردم . یه مشت اشغال بنده را گول زدند و به حول قوه الهی دیگه از گوه ها نمی خورم . این اشغال جوری خودش را تو دل مقام عظمی ولایت جا کرده بود که حضرت اقا گفتند نظر بنده به نظر این اشغال نزدیکتره . یعنی  نظر حضرت اغا اشغالیه.
 
 مصباح در ادامه گفت :
این اشغال هیچ یه اشغال بو گندویی مثل مشایی که بوی گندش مشام ولایت را ازار میده هم به این جمع اضافه شده که خدا لعنتش کنه میگه مکتب ایرانی خدا بزنه تو کمرت با این مکتب ایرانی اشغال بوگندو میگه با امام زمان در ارتباط هستم  . مگر امام زمان سپوره که با اشغالی مثل رییس جمهور اسلامی و اشغال بو گندویی مثل تو در اتباط باشه . امام زمان آشغالل نیست که با اشغالها در ارتباط باشه.

 تمساح یزدی  در اخر گفت :
باین اشغالها به من لقب تمساح دادن  ولی تمساح شرف داره به ا.ن و آشغال . بنده به خدا واگذار کردم . ان شالله که این اشغالها با هدایت امام زمان به زباله دان تاریخ بپیوندند.