۱۳۸۹/۱۰/۱۶

دادگاه کرم استاکس نت در دادگاه انقلاب فضایی در مدار جمهوری اسلامی برگزار شد


گزارش کامل دادگاه به همراه با عکس اختصاصی از کرم استاکس نت

جلسه دادگاه متهمان کرم استاکس نت در دادگاه انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار شد .  در این دادگاه متهم ردیف اول  در جایگاه قرار گرفت و ضمن پذیرفتن جاسوسی برای دولتهای بیگانه و متخاصم ابراز ندامت کرد و به ماجرای  اغفال خود توسط سرویسهای بیگانه  اعم از موساد وسیا و ناسا اشاره کرد و در اخر بار دیگر ابراز ندامت  و پشمیانی کرد و خواستار رافت اسلامی شد .

کرم استاکس نت صهیونیستی که در تاسیسات هسته ای رخنه کرده بود


در جلسات گذشته موضوع پرونده درباره انتشار عکس مونتاژی از روز 22 بهمن1388 بود که کرم ولاک پشت و موش متهم بودند که عکسهای مونتاژی را در راستا با اهداف صهیونیسم بین الملل منتشر کرده بودند که سایت خودنویس مشروح جلسه دادگاه را منتشر کرد .
در جلسه امروز دادگاه  بنابر جرم دادستانی کل انقلاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای  بر اساس گزارش وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی  حجت الاسلام حیدر مصلحی  مبنی بر رخنه کرم در تاسیسات هسته ای  پرداخته شد .
پس از قرائت کیفر خواست مبنی بر حمله به تاسیسات هسته ای از سوی کرم به منظور جاسوسی و خرابکاری متهم ردیف اول اقای کرم در جایگاه متهم قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت :

کرم در ابتدا به جرم خود اعتراف کرد و ادامه داد :
«در سفینه امید بر که سال گذشته به فضا پرتاب شده بود توسط  نیروهای استکباری ناسا با دریافت یک بسته اسکناس یک دلاری معادل تقریبی یک صد دلار امریکا راضی به همکاری با شبکه جهنمی و مخوف سازمان اطلاعاتی امریکا ( سیا ) شدم و قبول کردم به محض ورود از فضا به کره خاکی  به تاسیسات برحق و الهی هسته ای جمهوری اسلامی رخنه کنم  و اطلاعات هسته ای را به موساد وسیا منتقل کنم و اگر امکانش بود به تاسیاست ضربه وارد کنم . که توسط سربازان همیشه گمنام امام زمان (عج ) دستگیر شدم و اینک نادم هستم و اینک خواستار رافت اسلامی هستم .»

رییس داداگاه پس از بیان اظهارات متهم جلسه را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد .