۱۳۸۹/۱۰/۱۵

مهران مدیری : من مزدور جمهوری اسلام نیستم و از هرجا پول برسه سریال سفارشی درست می کنم


 مهران مدیری کمدین  صداو سیما در گفتگویی اختصاصی با کیهان قهوه ای گفت : 
  «من مهران مدیری  از همین  تربیون قهوه ای اعلام می کنم اصلن ادم سیاسی نیستم و به عشق پول  سریال کمدی درست می کنم . موضع گیری من در پاورچین در مسخره کردن اعتصاب نمایندگان  به اصطلاح  اصلاح طلب مجلس ششم در باره رد صلاحیت درانتخابات مجلس در قسمتی از سریال به نمایش گذاشتم برای خندیدن به یک سری ادم  است که به فکر مردم نیستند و بدنبال  گول زدن هستند و شارلاتان سیاسی هستند  که صد رحمت به اصولگرایان حاکم ...»

مهران مدیری درباره  شایعات ماهواره ای که مزدور جمهوری اسلامی  خطابش می کنند گفت : 
« بنده مزدور جمهوری اسلامی نیستم و برای کسب ثروت سریال می سازم  و به هیچ چیز اعتقاد ندارم  حالا اگر کسی فکر میکنه با سریالهایم  به تاریخ و فرهنگ ایران وآریایی توهین کردم یا ذوب شده در توهمات آریایی است یا  به قول فرهادوو برره نبفهمه  که پول حرف اول را میزنه . 
فرهنگ و تمدن چیه من اگر پول برسه  اسلام و مسلمانان را هم مسخره می کردم  بنده عجالتن نان به نرخ روز هستم اگر هر کسی بیشتر پول بده  برای همون فیلم میسازم  اسم این مزدوری نیست و الان دولت جمهوری اسلامی سرکاره و تاریخ و تمدن ایرانی و اریایی  و سلسله های تاریخی  برایش مهم نیست و همینطور برای من مهم نیست و من برای تمسخر تمدن ایرانی چند میلیارد تومان درامد کسب کردم وهم چین پولی هرکسی را وسوسه میکنه حالا من بیام خودم را از این درامد محروم کنم .  بهتره عقلتون را به کار بندازید من اگر نسازم یکی دیگه میاد میسازه . پول مهمترین چیز در زندگی ایرانیهاست و  من از هرجا پول برسه براش سریال سفارشی  درست می کنم . اگر خارج نشین بودم مثل اینایی که تو ماهواره  هستن  اگر پول خوبی میرسید برعلیه جمهوری اسلامی  سریال می ساختم . برای همینه که میگم مزدور نیستم و علاقه ای به ایرانی بودن و فرهنگ ایرانی  ندارم و بنده  مثل بقیه که  در ایران پول درمیارند  بدنبال پول هستم و  هر فیلمی هم که سفارش بدن میسازم مثلن  چند سال پیش  دوره  اصلاحات را در سریالم مسخره کردم و امروز هم بر اساس فرمول صداو سیما  در برره و قهوه تلخ  تمدن ایران  واریایی را که  برخی ماهوارهها مروجش هستند  مسخره می کنم .یادمه در چند قسمت گفته شد باید عکس رضا شاه را در فیلم به نمایش دراوریم و لودگی کنیم و به رضا شاه مزخرف بگوییم  بنده هم با افتخار اینکار را کردم . در قهوه تلخ هم  سفارشی صداوسیماست  برادارن گلیان  تهیه کننده  وابسته به  صداو سیما که تیزرهای صداوسیما را  انحصارن در دست دارند  دو دوتا چهارتا کردند و اول فیلم را اوردند تو سوپری که بیشتر درامد کسب کنیم . حالا یه سری جوون علاف که از جای دیگه  سر تقلب در انتخابات میسوزن  امدن  برای این سریال تبلیغ میکنن و فکر میکنن من  منتقد جمهوری اسلامی واحمدی نژاد هستم بار دیگر تاکید می کنم بنده برای پول  سریال می سازم و چاکر احمدی نژاد هم هستم که  منبع اصلی درامد من از ایشان هستند و منبع اصلی سفارش سریالهای من جمهوری اسلامی است .