۱۳۸۹/۱۰/۱۹

جایزه جدید قرعه کشی سی دی قهوه تلخ , صیغه کردن مادر و دختر مهران مدیری

مژده به علاقه مندان مجموعه ی زیبا و ارزشی قهوه تلخ , به کارگردانی مهران مدیری کارگردان ارزشی محبوب
 در این دوره  جوایز نفیسی در قرعه کشی برای خرید اصل سی دی قهوه تلخ از سوی مهران مدیری در نظر گرفته شده است . 
 مهران مدیری با اعلام این خبر در اخرین سی دی هدیه کریسمس 2011 رسما اعلام کرد : با توجه به افزایش  فروش سی دی قهوه تلخ و افزایش مخاطبان سریال و در پی استقبال بی نظیر هواداران جوایز قرعه کشی را بالاتر بردیم و تنها برای کسانی که اصل سی دی های قهوه تلخ  را خریداری می کنند  جوایز  ارزشمندی در نظر گرفتیم تا به مخاطبان خود که سی دی اصل قهوه تلخ می خرند احترام بگذاریم .

 جوایز اصل سی دی قهوه تلخ عبارتند از : 

1- جایزه نفر اول :  صیغه کردن دختر مهران مدیری 
( به قید قرعه از بین  کسانی که بیشتر از صد سری کامل مجموعه سی دی اصل قهوه تلخ را خریداری کرده اند )

2- جایزه نفر دوم  :  صیغه کردن مادر مهران مدیری 
( به تعداد قسمتهای سریال قهوه تلخ )

3- جایزه نفر سوم : یک باب ویلا به میتراژ 5000 متر در زعفرانیه به ارزش 30 میلیارد تومان 

همچنین مهران مدیری  با ابراز تاسف از قوانین اسلامی گفت : اجازه صیغه دادن زن عقدی اش را جمهوری اسلامی نداده است و متاسفانه صیغه کردن زن مهران مدیری در بخش جوایز نیست . 
 مهران مدیری  تاکید کرد کسانی که قهوه تلخ را کپی می کنند در حقیقت شانس خود را برای صیغه با مادر و دختر زیبای  مهران مدیری  را از دست می دهند و کسانی که تمایل دارند جایزه های ویژه این دوره سی اصل قهوه تلخ را که شامل صیغه  با مادر و دختر مهران مدیری را بدست اورند  از هر قسمت سریال قهوه تلخ چند سری خریداری کنند تا شانس بیشتری داشته باشند . 
 در ضمن قرعه کشی ها با نظارت نماینده قوه قضاییه ,  نماینده صداو سیما  , نماینده ویژه مهران مدیری و  نماینده  دکتر احمدی نژاد  انجام میگیرد .
مهران مدیری از هوادارنش در خواست کرد فتنه گرانی که سی دی قهوه تلخ را کپی می کنند را به شماره 124 بازرسی احمدی نژاد اطلاع دهند و جایزه دریافت کنند .

-------------------------

این نوشته طنز در ادامه  هدیه کریسمس 2011 مهران مدیری به مخاطبان سریال قهوه تلخ  تقدیم می شود باشد که مقبول مهران مدیری و هواداران مهران مدیری قرار بگیرد .