۱۳۸۹/۱۰/۲۸

دولت چین کسب رکورد جدید جمهوری اسلامی درکسب مقام اول اعدام در جهان تبریک گفت


 از ابتدای سال ۲۰۱۱ میلادی حکومت جمهوری اسلامی  ایران هر هشت ساعت یک تن را اعدام کرده است و طی سه هفته گذشته بیش پنجاه انسان را  اعدام کرده است  و رکورد جهانی اعدام را شکسته است .

 به گزارش کیهان قهوه ای دولت چین با ارسال نامه ای به ایت الله خامنه ای رهبر انقلاب کسب رکورد جدید جمهوری اسلامی را در اعدام انسانها تبریک گفته است و ضمن حمایت از روند اعدام انسانها در ایران توسط جمهوری اسلامی گفته است : 

« ایت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان به جز اتباع مسلمان کشور کمونیستی چین از اینکه در بیست روز ابتدای سال  توانستید رکورد جهانی که متعلق به کشور چین را بشکنید خرسندیم و با این کار فشارها از چین که همیشه رتبه اول قرار داشت کمتر میشود وما هم کمتر مورد نقد  نهادهای حقوق بشر قرار می گیریم . 

حضرت ایت الله خامنه ای  با اینکه شما حتی خورده کشور یک میلیارد و سیصد میلیونی چین نمی شود ولی  لازم می دانیم کسب رتبه نخست جهانی را در این سه هفته اول ماه ژانویه 2011 به شما تبریک بگویم و پشتکار شما را قابل تقدیر می دانیم که توانسته اید با جمعیت بسیار کمتری معادل هفتاد میلیون  از کشور یک میلیارد و سیصد و میلیونی چین پیشی بگیرد و رکورد ما را بشکنید . »

 به گزارش کیهان قهوه ای مجلس کمونیستی چین مدال « 杀戮的性质 » را که به رکورد شکن ها جانی در چین داده می شود را به ایت الله خامنه ای در زمینه کسب رکورد جهانی کشتار انسانها تقدیم کردند . شایان ذکر است مائو نیز این مدال را کسب کرده بود .