۱۳۸۹/۱۲/۲۰

صدیقی : زلزله ژاپن ریشه در برهنگی و بدحجابی داره

 
ایت الله صدیقی این عکس را برای انتشار به کیهان قهوه ای فرستادند

 

به گزارش کیهان قهوه ای حضرت ایت الله صدیقی با ابراز خوشحالی از وقوع زلزله وسونامی در ژاپن گفت : 

« بنده خدا را شاکر هستم که  ایات خود را در حوادث طبیعی نشان می دهد و این بار نیروی الهی در زلزله مهیبی تجلی یافت که دل های بیمار و مریض در فساد و دنیا بیدار شده و از یاد خداوند عادل غافل نشوند . بنده دقیقا در سال پیش گفتم بلایای طبیعی ریشه در برهنگی و بدحجابی داره و عده ای زن غافل فریب خورده سیا و موساد برای خراب کردن من اقدام به برهنگی پستان هایشان  در ملا عام در شهر های مختلف گرفتند وعکس هایش را برای ستاد اقامه نماز جمعه فرستادند و بنده شرم دارم از بازگویی این تصاویر زنان برهنه هرچند بنده ایمان قوی دارم و دفع شهوت می کردم . ولی این بلایی که امروز در ژاپن امد همان برهنگی و بدحجابی است که در سواحل ژاپن رخ داده است . بنده به صراحت می گویم تا مادامکی که  زنان در ساحل شنا کنند همین بلایا الهی  نازل می شود . »

 ایت الله صدیقی در اخر با انتشار این عکس گفتند:« این سه دختری که پستونش بازه  گناهکارند ولی ان دختر محجبه ثواب عظیمی کرده که »راضی نشده لخت بشه و کنارشون بشینه و به بهشت می رود