۱۳۹۰/۱۰/۴

نوشته های وبلاگ پرشیا رویال کپی رایت دارد!


از قرار معلوم یکی از صفحه های فیس بوک که توسط یکی از چپول مسلمانها راه اندازی شده و مثلن به تحریم انتخابات می پردازه, نوشته های این ویلاگ را به اسم خودش و بدون ذکر منبع منتشر می کند و متن برخی از نوشته ها را تغییر می دهد.
 یکی از دوستان که ایمیل من را داشت با نقلی از مدیر این صفحه گفته نویسنده وبلاگ پرشیا رویال در این صفحه کذایی فعالیت دارد و جز مدیران صفحه  است.
 باید خاطر نشان کنم در فیس بوک فعالیتی ندارم و نوشته های این وبلاگ هم در فیس بوک منتشر نمی کنم و جز مدیران صفحه کذایی تحریمی اصلاح طلبها در فیس بوک هم نیستم.

 ادعای نویسندگی و هجوگویی هم ندارم بر اساس موضوع روز چیزکی مینویسم ولی دلیل نمی شود برخی دروغ سرهم کنند و یا بدون ذکر منبع نوشته ای را از وبلاگ پرشیا رویال منتشر کنند و من را هم جز مدیران صفحه اش معرفی کند.
 
 ادمین صفحه تحریم انتخابات اگر ادعا می کند برای مبارزه با دزدی و تقلب در انتخابات مردم را به تحریم انتخابات دعوت می کند باید در عمل این موضوع را نشان دهد با نگاهی به صفحه مربوطه دریافتم کسی خودش را (d.a) معرفی میکند تقریبن از سایتها و وبلاگهای دیگر بدون اینکه به منبع اصلی اشاره کند مطلب در صفحه اش منتشر می کند, تا وقتی برای چند تا لایک بیشتر از هر دروغی استفاده می کنند نباید انتظار داشت جامعه ایرانی از این مرحله گذر کند.

جا دارد از خوانندگان گرامی یاد کنم نوشته هایی که دوست دارند را در سایت ازادگی به اشتراک می گذارند (سمندر , رضا , ایکس مسلم و چراغی و سایر کاربران آزادگی )
از چند سال پیش در سایت بالاترین عضو هستم و اگر نیازی به جذب مخاطب بیشتر داشته باشم پست های وبلاگ را به بالاترین ارسال خواهم کرد پس مدیر صفحه تحریمی که دل در گروی اصلاح طلبان داری لطف کن و پستهای این وبلاگ را در صفحه کذایی خودت منتشر نکن!