۱۳۹۰/۹/۱۳

امام زمان هواپیمای سرنشین دار بدون سرنشین امریکا را نابود کرد!


جیگربان به نقل از گزارش اختصاصی رجانیوز وابسته فاطمه رجبی از نابودی یک هواپیمای اتمی با سرنشین بدون سرنشین توسط امام زمان در شب تاسوعای حسینی خبر داد.

 سید رحیم صفوی مشاور عالی مقام عظمی ولایت در تشریح ماجرا گفت : « در مرزهای شرقی کشور یهو یه شیئی نورانی که شبیه جیمبو بود وارد مرزهای مقدس کشور امام زمان شد که در رادار متوجه شدیم هواپیمای اتمی سرنشین دار بی سرنشین است که از سوی امریکای جهانخوار برای جاسوسی تاسیاست هسته ای و بویژه اتاق خواب مقام معظم رهبری ارسال شده است. نیرو های مسلح جمهوری اسلامی در تدارک ضد هوایی بودند که با عنایت غیبی امداد یهو هواپیمای اتمی سرنشین دار بدون سرنشین را در صفر مرزی ایران سرنگون کرد .»

سردار سرلشکر دکتر دامپزشک بسیجی سپاهی سید فیروزابادی در خصوص تاکتیک امام زمان گفت :« با تبریک به ساحت امام خامنه ای ببینید به حول قوه الهی همانطور که دُم جاسوسان انگلیسی را  گرفتیم و به مدد امام زمان بیرون کردیم در این عملیات که با درایت امام زمان صورت گرفت شاهد تاکتیک لیزر چاه جمکران بودیم. حضرت بقیع  الله با اشاره یک انگشت چنان نیرویی از چاه جمکران ساطع کردند که تمام رادارهای جهان این موج لیزری امام زمانی را ثبت کردند. ان شالله امریکا و رژیم جعلی صهیونیستی سر عقل امده اند و دست از تهدید بردارند وگرنه خود امام زمان صاحب اصلی کشور ایران نابودشان می کند. هرچند همه جهان متعلق به ایشان است ولی امام زمان روی خاک ایران تعصب خاصی دارد و اجازه هیچ گونه تعرضی به خاکش را نمی دهد اگر تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواب باشند خود امام زمان بیدار است و از مرزها دفاع می کند. این بار اول نیست بقیع الله از مرزهای ایران دفاع کرده است و بنده به وضوح دست امام زمان را در نابودی هواپیما های امرکایی در طبس می بینم و بزودی اسناد حضور امام زمان در صحرای طبس را منتشر می کنم و اگر می بیند امام زمان در جنگ با عراق حضور نداشت چون امام زمان به عراق هم تعلق خاطر دارند «

طنز / سرگرمی