۱۳۹۰/۹/۲۹

جاسوس دستگیر شده سیا اعتراف کرد علاوه بر جاسوسی از بیت رهبری , خلبان هواپیمای بی سرنشین امریکا بوده است


در بخش دوم اعترافات تلویزیونی جاسوس سیای امریکایی وی پرده از راز دیگری برداشت.

به گزارش بیست و نیم صداوسیمای آخوندی اسلامی جمهوری جاسوس دستگیر شده  درخصوص ماموریت جاسوسی خود گفت :
« اولن بنده از این تریبون بیست و نیم طلب بخشش از ساحت ولی فقیه مطلقه را دارم و از گذشته خود اعلام انزجار می کنم. بععله بنده جاسوس امریکا هستم و  برای جاسوسی به جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکای جهانخوار ماموریت داشتم که بیت رهبری را زیر نظر قرار بدهم. البته بگویم سالهای قبل نیز برای جاسوسی به ایران امده بودم و لانه رهبری را زیر نظر گرفته بودم و دراین چند وقت توانستم در خیابان پاستور به مدت چند سال بیت رهبری را زیر نظر بگیرم و در این چند سال جاسوسی متوجه شدم رهبر فرزانه انقلاب ادم بسیار پاکی است که هیچ انگی به ایشان نمی چسبد ودامنشان پاک است ولی من به دورغ برای دریافت چند دلار بیشتر به سیا گفتم ولی فقیه جمهوری اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای معتاد به تریاک است و هر روز سر بساط منقل و بافور می نشیند و سبیلش زرد شده است . من یکبار که خودم را شبیه گدا کرده بودم و در سر کوچه لانه رهبری نشسته بودم  ناگهان دست علیلی توجه ام را جلب کرد که به من یه صد تومنی داد . اغای ایت الله خامنه ای به من گفت جوان جاسوسی کار بدی است توبه کن و به اغوش نظام برگرد.  من هم به دروغ قول دادم دیگه جاسوسی نکنم و به امریکا برگشتم ولی امریکایی ها بنده را تهدید کردند و مجبور شدم باز جاسوسی کنم. لذا بنده را سوار هواپیمای سرنشین ندار امریکایی ارکیو 170 کردند و به ناچار هدایت ارکیو 170 را با اکیوی حودم بر عهده گرفتم که خوشبختانه  هواپیمای سرنشین ندار ارکیو 170 مورد شناسایی امام زمان قرار گرفت و کنترل از دست من خارج شد و در آغوش گرم امام زمان در خاک کشور امام زمان فرود امدم. بنده بار دیگر ضمن محکوم کردن خودم اعلام میدارم از اینکه جاسوس سیا بودم متاسفم و خواستار بخشش هستم . به خدا قول میدم دیگه جاسوسی نکنم .  »

سرگرمی / پرشیا رویال

--------------
خوانندگان گرامی امروز متوجه شدم فیدبنر با تاخیر یک روزه پستهای وبلاگها را به مشترکان ایمیلی ارسال میکند. ممکن است برخی از نوشته های منتشر شده را که از طریق ایمیل  با تاخیر چند ساعته دریافت می کنید از اهمیتشان کاسته شده باشد.
بهتر است بدانید نوشته های وبلاگها و سایتها از طریق گوگل ریدر بلافاصله بعد از چند ثانیه در حساب تان به روز می شود.
 جالب اینجاست که  هر نوشته در وبلاگ های وورد پرس بلافاصله به مشترکان ایمیلی ارسال می شود ولی در بلاگ اسپات بعد از 24 ساعت نوشته ها جمع اوری شده و به مشترکان ایمیلی ارسال می شود.