۱۳۹۰/۹/۱۰

ملکه الیزابت دوم بعد از پاره کردن تمثالش : متاسفانه مار در آستین پرورش داده بودم !


ملکه انگلیس در کلیسای کانتر بری  لندن در بین جمعیت اشراف بریتانیا به مناسبت توهین بی شرمانه بسیجیان به ساحت ملکه سخنرانی کرد
.
توهین بی شرمانه به تمثال ملکه الیزابت دوم

  در ابتدای سخنرانی دیوید کامرون در سخنرانی پیش خطبه در گزارشی  اظهار داشت :« ملت واحده  کشورهای مشترک منافع انگلیس که به جلالیت ملکه انگلیس قسم یاد کرده اید اگر کسی از این ننگ ( اشاره به پاره کردن  تمثال ملکه ) از غصه بمیرد هرجی بر او نیست. بنده بعد از دیدن این صحنه تا ساعتی در شوک بودم و انتظار وقوع زلزله را می دادم . ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه  از کشورهای مشترک المنافع شامل ( استرالیا، زلاندنو، پاپوآ گینه نو، جزایر سلیمان، تووالو (دراقیانوسیه کانادا (در آمریکای شمالی بلیز (در آمریکای جنوبی)، و آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، گرنادا، جامایکا، سنت کیتس و نویس،سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین (در هند غربی و جزایر کارائیب)  که به ملکه  وفادار هستند و جزیی از قلمرو پهناور ملکه انگلیس محسوب می شوند و پادشاه انگلیس نماد همبستگی محسوب می شود می خواهیم نسبت به این بی ناموسی  به ملکه واکنش نشان دهند و رژیم جمهوری اسلامی اخوندی را محکوم کنند. ما اگر از ساختمان سفارت و باغ قلهک بگذریم از توهین به ملکه عذول نخواهیم کرد و ان را نمی بخشیم . سه روز در سراسر کشورهای متشرک المنافع عزای عمومی اعلام می کنیم »
 
اعلام عزای عمومی در کشورهای مشترک المنافع

 در اخر ملکه انگلیس که چهره غمگینی داشت و از غضه چروکیده تر شده اظهار داشت :
« متاسفانه مار در آستینم پرورش داده بودم . این بود سزای این همه حمایت از آخوندهایی که مثل بچه خودم مراقبشون بودم. الان صد ساله تا مریض میشند برای درمان میان انگلیس و تمام اجدادشون و فرزندانشون پاسپورت انگلیسی دارند. همین مهدی هاشمی لیسانسه  را با هزار منت بردم در دانشگاه اکسفورد در مقطع دکترا  ثبت نام کردم. تا یکی  از این آخوندها مریض می شد شخصا زنگ می زدم و جویای احوالش میشدم. چقدر دست گل برای سید هندی فرستادم. در جریان پاره کردن تمثال همین جرثومه سید علی دست دانشجوها  چقدر خامینه ای را دلداری دادم. 
بشکنه این دست که نمک نداره. بیا و خوبی کن. بی لیاقت ها حالا که خودتان و بچه ها تون را از قلمرو پادشاهی بیرون کردم و اواره سوراخ موش تان کردم می فهمید با ولی نعمت نباید شوخی کنید.»
شایان ذکر است جمعیت حضار در کلیسا از ابتدای سخنرانی  تا انتها ضجه زده و گریه هق هق سر می دادند و در اخر شعار مرگ بر خامینه ای سر داند.

طنز / پرشیا رویال

هــــجـــو نــامــه کربلا ( مناسب افراد زیر  18 سال و متعصبان بالای 18 سال نیست کلیک نکنند )