۱۳۹۰/۹/۲۷

امام نقی(ع): در جهنم سکه هایی بهار آزادی را داغ می کنند و به کونتان می چسبانند


امام نقی (ع)  مفسر و تحلیلگر اختصاصی پرشیا رویال در خصوص ارز و سکه بیان داشتند:

«حضرت ممد (ص) پیش بینی چنین روزهایی را داشتند که مردم به جمع اوری سکه بپردازند و برای همین در قران نوشتند که به مال دنیا چشم نداشته باشید و سکه طلا جمع نکنید متاسفانه ملت ایران که همه خرافه های اسلامی و شیعی را مو به مو نهادینه کرده است  این ایه را که  ممد با خون و دل نوشته را فراموش کرده اند و چند شبانه روز در سرمای زمستان تلاش می کنند تا سکه بهار آزادی از نوع امام خمینی از بانکها بخرند. بنده بواسطه معصومیت عرض می کنم این سکه هایی که از بانکها میخرید حرام است و کسانی این سکه ها را میخرند از نقویان راستین نیستند. الله با کمک ممد و بقیه امامان در جهنم سکه هایی بهار آزادی را داغ می کنند و به کون هایتان می چسبانند و بعدش هم بهتون میخندیم  و میگیم :این همان سکه هایی است که چند ساعت در صف بانک بودی خریدی!!.
حالا خود دانید بنده به عنوان امام معصوم توصیه می کنم سکه ها را از بانکهای به اصطلاح ملی بخرید و همان روز به بازار ببرید و به نرخ روز به فروش برسانیدو سود کسب کنید و سپس اسکناس دلار بخرید که در جهنم نمی شود داغ کرد چون می سوزد و از بین میرود, برای همین کون تان نمی سوزه

 امام نقی  در اخر افزودند :
ـ« هدف این نباشد که سکه را از بانک ارزانتر بخرید و گوشه ای انبار کنید بلکه سکه به بازار برده با سود بیشتر بفروشید.  وقتی اقتصادتان خراب است برید دلال بشوید . اگر پارتی دارید  رشوه بدهید وام های میلیاردی بگیرید . ال سی باز کنید  .دلار , یورو ,  لیره استرلینگ , یوان و درهم  بخرید ولی سکه جمع نکنید که خدای نکرده  در جهنم اره دیگه پشتتان نسوزه !»

طنز نقوی / پرشیا رویال