۱۳۹۰/۹/۲۱

ماموریت اصلی پهپاد سیا شناسایی نخبگان علمی حوزوی نظامی هسته ای جمهوری اسلامی بود!

بنیاد نخبگان علمی جان دهها نخبه ولایتمدار بسیجی را بعد از سقوط پهپاد نجات داده است/
 ابعاد تازه ای پرونده علمیات جاسوسی هواپیمای سرنشین ندار امریکا در خاک مقدس کشور امام زمان منتشر شد.

به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای بعد از سقوط پهپاد جاسوسی سرنشین ندار امریکا مشخص شده است این هواپیمای سرنشین ندار مقلب به پهپاد سیا جهت شناسایی نخبگان  ولایتمدار بسیجی در عرصه های مختلف اتمی و هسته ای ماموریت داشته است .
در حافظه و هارد دیسک رمز گشایی شده پهپاد سیا تصاویری بدست امده است نشان می دهد سیا برای تمام نخبه های ولایتمدار نظامی وهسته ای جمهوری اسلامی برنامه مفصلی داشته است .
رییس  بنیاد نخبگان ولایتمدار بسیجی با اعلام این خبر به کیهان قهوه ای گفت : « خوشبختانه فضای کشور الان به فضل الهی با مدیریت امام زمان  امان و امان است و هیچ پهپادی چه سیا و چه سفید جرات نداره پاش را ببخشید بالش را در حریم هوایی ایران اسلامی بگذارد . »
 وی افزود : « با جمع بندی مدارک بدست امده از پهپاد سیا به این نتیجه رسیدم که این پهپاد جهت شناسایی نخبگان علمی حوزوی نظامی هسته ای سیاسی و تا حدودی هم نخبگان اقتصادی ماموریت داشته است . این پهپاد با  رمز مرگ بر خامنه ای از سوی امریکا به ایران اسلامی وارد شده بود که برادران ارتشی ما توانستند با رمز مرگ بر خامنه ای  پهپاد را گول بزنند و کنترلش را به دست بگیرند . از مجموع فیلمها و عکس های گرفته شده توسط پهپاد سیا به صراحت می گویم امریکا قصد داشته سرداران و دانشمندان هسته ای  سیاسی و رو حانیون و علمای حوزه علمیه قم  را به درجه شهادت نایل کند . که خوشبختانه توسط امام زمان فرصت خراب کاری پیدا نکرد .  به حول قوه امام زمان دست سیا از این کشور کوتاه شده است و نخبگان  ولایتمدار با خیال راحت  رفت و امد کنند.»
 
طبق شایعات تایید نشده گفته می شود یکی از نخبگان ولایتمدار سردار فیروزابادی بوده است که  پهپاد سیا وظیفه داشته  هر جا سردار فیروزابادی می رود توسط سنسور بویایی دنبال فیروزابادی برود که خوشبختانه  سردار لوبیا خورده بود و چسیده بود که همین بوی چس سردار فیروزابادی منجر خرابی سنسور مکش شده است و منجر به قطع سیگنال ارتباطی می شودو منجر به شناسایی رمز مرگ بر خامنه ای  توسط امام زمان و در نهایت سقوط پهپاد می شود 
بدون شرح
 
طنز / سرگرمی
 پرشیا رویال