۱۳۹۰/۹/۱۶

وزارت خارجه ایران درباره سفارت مجازی گفت : ما به جایی سفارت می گویم که بتوانیم از دیوارش بالا برویم !


جمهوری اسلامی ایران در اقدامی تلافی جویانه سفارت مجازی برای شهروندان امریکایی راه اندازی کرد (کلیک کنید )!


جیگر بان نیوز به نقل از فارس نیوز بعد از افتتاح سفارت مجازی امریکا در ایران سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن  تقبیح خواندن تاسیس سفارت مجازی امریکا در فضای سایبری ایران اسلامی گفت : « ما کشور استکباری امریکا را مورد شناسایی قرار نداده ایم. سفیر این کشور امپریالیستی را هم به حضور نپذیرفته ایم. از دید ما این سفارت مجازی چون مجازی است و دیوار ندارد سفارت خانه نیست. ما اصولا به جایی می گویم سفارت که دیوار داشته باشد و بتوانیم از دیوارش بالا برویم . لذا این سفارت خانه جعلی است و باید منحل شود. مردم ایران نیازی به سفارت امریکا در خاک مقدس کشور امام زمان ندارند چه سفارت فیزیکی و چه مجازی »
رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: «از انجایی 99 درصد شهروندان امریکایی از دست سیاستهای دولت اوباما ناراحت هستند و جنبش 99 درصدی وال استریت راه انداختند ولی توسط آن یک درصد سرکوب شده اند لذا جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت از حرکتهای ازادی بخش وال استریتی ها اعلام می دارد سفارت مجازی ایران در امریکا به ادرس سفارت ایران ( کلیک کنید )  افتتاح شده است و 99 درصد امریکایی معترض که از خفقان موجود در امریکا رنج می برند می توانند با مراجعه به ادرس سفارت مجازی ایران در امریکا  با دریافت ویزا به ایران اسلامی سفر کنند و به  جمهوری اسلامی ایران که ازاد ترین کشور جهان است پناهنده شوند . »

مهمانپرست از مردم همیشه در صحنه و اگاه و مدبر و شجاع ولایتمدار و نکته سنج ایران اسلامی درخواست کرد از انجایی که این سفارت دیوار ندارد هرچه زودتر سفارت مجازی امریکا را هک کنند

طنز / سرگرمی
 پرشیا رویال