۱۳۹۰/۶/۳۰

سردار رویانیان : با فوتبال بیگانه نیستم, در زمان شاه گل کوچیک بازی می کردم. قول میدم رئال را در اسپانیا سوراخ کنیم



سردار سپاهی رویانیان بعد از انتصاب به سمت ریاست باشگاه پرسولیس  در جمع بازیکنان و دست اندارکان باشگاه پرسپولیس حضور یافت. سردار رویانیان ابتدا با توزیع چفیه بین ورزشکاران پرسپولیس, روضه حضرت علی اصغر را با صدای گرمشان خواندند و حسابی اشک بازیکنان را در آوردند .
رویانیان بعد از روضه خوانی در تشریح برنامه های آینده پرسپولیس گفت :
ـ « مقام معظم رهبری در اخرین دیدار تاکید کردند گذشته ایران قبل از اسلام را فراموش کنیم و اسمی از پرسپولیس نیاوریم. تلاش خودم را می کنم تا دوباره اسم ( پیزوری ) را به جای اسم پرسپولیس به ثبت برسانم. پیزوری متعلق به مقام عظمی ولایت است و شما پیزوری ها سرباز حضرت اقا هستید. حضرت اقا به رنگ قرمز تعصب دارند باید این رنگ را همیشه بالا نگه داریم  ان شالله با ممد حضرت اقا و مدیریت امام زمان تیم پرسپولیس به روزهای اوج خود بر می گردد. ایراد می گرفتند بنده ورزشی نیستم و زمانی تیر خلاص زن بودم و در ستاد سوخت کشور هم بنزین قاچاق می کردم و از این حرفهای دورغ که حتی صهیونیستها باور نمی کنند.» 
رویانیان در حالی که توپ فوتبالی را در دست گرفته بود : ـ« بنده انقدر هم با فوتبال بیگانه نیستم و در زمان شاه در کودکی گل گوچیک بازی می کردم و می دانم این ماجرا مربوط به 40 سال پیشه ولی هنوز رو فرم هستند. برنامه بلند مدتی با کمک امام زمان تهیه کردم که  پرسپولیس را به جایگاه اولی در سطح جهان برسانیم. هدف اسلامی ما بازی کردن در لالیگاست. باید از سطح لیگ برتر ایران فراتر برویم و اروپاییان ارزوی بازی با پرسپولیس را داشته باشن . بنده قول شرف و ناموس می دهم کاری میکنم رئال مادرید را در خاک اسپانیا شکست بدهیم. با رییس جمهور سابق برزیل اقای داسیلوا صحبت کردم تا چند بازیکن برزیلی در اختیار بگیریم. »
 
طنز / سرگرمی 
پرشیا رویال