۱۳۹۰/۶/۳۱

ایت الله احمد خاتمی: گناه دست دادن ورزشکاران با زن نامحرم از گناه اختلاس چند هزار میلیارد دلاری بیشتر است !


ایت الله احمد خاتمی  بعد از دیدن صحنه دست دادن والیبالیست های ایرانی با داور زن مسابقه با صدور قطع نامه ای در حوزه علمیه قم در جمع طلاب فریاد زد:
وامصیبتا , بنده وقتی این صحنه بی ناموسی و هتک حرمت را دیدم واقعا به خودم لرزیدم . در این مسابقه شیطان را به وضوح دیدم این مسابقات شیطانی حرام است , اسلام عزیز امروز چقدر غریب شده است . در ام القرای اسلام خود اسلام مهجور شده است .  این ضایعه اسفناک را به حضرت بقیع الله  و حضرت ایت الله خامنه ای تسلیت عرض می نمایم. صهیونیستها با رخنه در سطوح ورزش کشو قصد دارند مروج بی ناموسی باشند . بی ناموسی که امروز در ورزش والیبال رخ داد از سوی صهیونیستها صورت گرفته است .هدف صهیونیستها ترویج ضد اخلاقی و ضد ارزش هاست .این عمل شیطانی از سوی ورزشکاران محکوم است و مستوجب شلاق است . طبق نص صریح اسلام گناه دست دادن با زن نامحرم از فساد مالی و اختلاس چند صدهزار میلیارد دلاری هم بیشتر است . اثر فساد مالی خیلی کمتر از بی ناموسی اخیر است . دست دادن و مصافحه عملی شیطانی است که اثر بدی روی جوانان می گذاردو امنیت اخلاقی جامعه را به مخاطره انداخته است , وقوع زلزله و بلا برای این عمل شنیع حتمی است . در اسلام برای فساد مالی و اختلاس هیچ وقت زلزله نمیاد.

خاتمی در حالیکه رگ گردنش بیرون زده بودو چشمایش از حدقه بیرون زده بود ادامه داد:
جوانان والیبالیست باید توبه کرده و از الله مهربان طلب بخشش کند و غسل اجابت بجا بیاورند. حدود الهی ما را ملزم می کند ورزشکار نماهایی که دست دادند را شلاق بزنیم . ما عمامه به سرها این حرکت شنیع را محکوم می کنیم و از ساحت ولی امر زمان طلب بخشش می کنیم . این ورزش شیطانی است توصیه می کنم امشب مراقب بلایای طبیعی باشید و در فضای باز بخوابید. ان شالله که حضرت بقیع الله با خدا صحبت کند و بلا را دور کند .

احمد خاتمی بعد از صدور قطع نامه محکومیت  طلاب حوزه علمیه قم را به نماز وحشت فراخواند و با ضجه ازالله طلب استغفار و رد بلا راخواستار شد.

 طنز / پرشیا رویال