۱۳۹۰/۲/۱۶

حیدر مصلحی افشاگری کرد : احمدی نژاد 5 میلیون رای هم نیاورده ! / سند محرمانه تقلب


در گیری  بین احمدی نژاد . حیدر مصلحی افزایش یافته است , در اخرین افشاگری حیدر مصلحی در واکنش به اتفاقات اخیر مواضع تندتری گرفته است .
به گزارش کیهان قهوه ای , وبلاگ رسمی حیدر مصلحی  وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی پیرامون انتخابات شک برانگیز سال 1388 با ارائه سند مهمی  اقدام به افشاگری کرده است . حیدر مصلحی  در وبلاگش به ادرس heydarmoslehi.blogspot.com  بیان داشته اشت :
سند محرمانه وزارت کشور در خصوص تقلب در آرای  احمدی نژاد
 
 
بنده ید طولانی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی کشور دارم و بالاترین شخص امنیتی کشور هستم و تمام اسناد و مدارک مربوط به انتخابات در اختیار بنده است و با قاطعیت اعلام می کنم اقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نفر سوم انتخابات است و 5 میلیون رای هم نیاورده است . 
ستاد انتخابات کشور در پایان روز 22 خرداد 1388 در پیام فوق محرمانه ای به وزیر اطلاعات وقت میزان آرا دکتر احمدی نژاد را کمتر از پنج میلیون رای عنوان کرده است که با امار وزارت اطلاعات که برابر با 4800000 تا پنج میلیون رای برای اقای دکتر احمدی نژاد بود تقریبا برابر است . 
اقای کامران دانشجو پس از شمارش ارا در اعلام رسمی به رسانه ها در خدعه ای آشکار 20 میلیون رای به ارای دکتر احمدی نژاد افزوده است و حتی حضرت ایت الله خامنه ای را فریب داده اند و اعلام کردند دکتر محمود احمدی نژاد  24950781 رای اورده است . در حالیکه ارا واقعی احمدی نژاد 5 میلیون رای هم نبوده است .