۱۳۹۰/۲/۱۳

پیام تسلیت خامنه ای به مناسبت شهادت ناجوانمردانه اسامه بن لادن به دست کافران حربی امریکایی


حضرت ایت الله خامنه ای در واکنش به کشتار بی رحمانه اسامه بن لادن پیام تسلیتی به رهبران القاعده به صورت محرمانه ارسال کردند .
 به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای در پیام تسلیت خامنه ای به القاعده امده است :

 بسم رب الباقی والجهاد 

سازمان محترم وعزیز القاعده غم و اندوه فراوان بنده رادر شهادت سرباز رشید ایین رحمانی و فوق بشری  پذیرا باشید و اسامه بن لادن جهادگری پرارج بود که برای برپایی ایین رحمانی 1400 سال پیش لحظه ای از جهاد و تلاش فی سبیل الله فرو گدار نکرد و در این راه جان پرارزش خود را در راه ایین رحمانی هبه کرد وبه لقا الله پیوست . 
باشد که خون مطهر و پاک بن لادن سرلوحه و توشه ای برای حرکت عظیم ملتهای آگاه ایین رحمانی باشد .بار دیگر ددمنشی دشمنان ایین رحمانی از چنگال امریکای جنایتکار در ترور یکی از مجاهدان فی سبیل الله بیرون امد و فرزند برومند ایین فوق بشری و رحمانی را به شهادت رساند ولاکن ترور و ادمکشی در هروجه ای محکوم است . ددمنشان امریکایی یانکی بی خاصیت درک نمی توانند بکنند قطع کردن به جایی نمی رسند . امریکای جهانخوار حال بن لادن را به شهادت رساندی با رویش جوانه ها چه خواهی کرد با نوباوگان ایین حنیف رحمانی چه خواهی کرد . به راستی که مجاهدت های بن لادن ریشه در تاریخ صدر دارد . 
اینک که بن لادن با قلبی ارام و ضمیری مطمئن از پیش ما رفت مطئمن باشید بن لادن زنده است و بنده حقیر جانشین برحق بن لادن خواهم بود و راه بن لادن را ادامه خواهم داد.

لطفا سران القاعده این نامه را به صورت محرمانه نگه بدارید و این متن را بازگو نکنید 
والسلام سیدعلی خامنه ای