۱۳۹۰/۲/۱۷

زاهد شیخی محموله قاچاق تریاک را امانت بیت رهبری معرفی کرد !


زاهد شیخی رییس روابط عمومی دادگستری زاهدان و عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضوع  دستگیری خود را جنجالی از سوی رسانه های صهیونیسم توصیف کرد . 
زاهد شیخی در هنگام انتقال محموله تریاک امانتی  به بیت رهبری توسط  نیروی انتظامی دستگیر شد . 
پاسدار زاهد شیخی در گفتگویی با کیهان قهوه ای اعلام داشت : 
« بنده مرید حضرت اغا هستم و حضرت اغا مقداری امانتی نزد بنده داشتند و  برای اثبات ولایت پذیری خود  مقدار اندکی  در حدود 500 کیلو گرم تریاک درجه یک مرغوب از بازار خریداری کردم و جهت تقدیم به بیت رهبری رهسپار تهران شدم که متاسفانه عدم اطلاع بنده به  نیروی انتظامی باعث شد  توسط اوباش نیروی انتظامی که باید به مسایل مهمتری بپردازند بنده را دستگیر و مورد بازرسی قرار دادند . بنده تقاضا دارم یک تماس با بیت رهبری بگیرند تا سوتفاهم برطرف شود بنده لایق کسب مدال هستم نه بازداشت ...»