۱۳۹۰/۳/۳

احمدی نژاد : حالا چهار تا ذوب در ولایت شیطان بنزین اتیش می زنند ...


احمدی نژاد انفجار پالایشگاه ابادان را توطئه ذوب شدگان در (( ولایت شیطان )) معرفی کرد . 
 به گزارش کیهان قهوه ای  محمود احمدی نژاد در واکنش به انفجار در بخش تازه تاسیس بنزین در پالایشگاه ابادان گفت : 
« به حول قوه الهی احمدی نژاد به کوری چشم ایادی اولایت شیطان زنده است . به سران استکباری و ذوب شدگان در ولایت شیطان میگویم ارزوی ترور خادم ملت را به گور خواهند برد . »
 احمدی نژاد در ادامه در تشریح انفجار پالایشگاه گفت:
« حالا اگر چهار تا ذوب در ولایت شیطان در سایتها و روزنامه هاشون به دولت تاختند و دولت را نتونستند خراب کنند  امدند از این راه وارد شدند و بنزین اتیش می زنند  . جریان انحرافی یعنی همین که در روز روشن ررریییس جمهور منتخب ملت را بیش از 40 میلیون رای داره با این نفجارات کاذب قصد دارند خانه نشین و معدوم کنند ولی زهی خیال باطل بنده عنایت امام زمان را دارم و تا مادامی که امام زمان پشت و پناه من است ارزوی شهادت بنده را ایادی ولایت شیطان به گور خواهند برد . به ایادی صهیونیسم و امریکا می گویم راهشان را از راه ولایت شیطان جدا کنند و در دام منحرفان قرار نگیرند . ملتهای ازاده جهان الان چشم و امیدشان به بنده است و بنده  وظیفه جهانی دارم .تا زمانیکه جهان ار لوث ولایت شیطیان و ایادی استکبار جهانی وصهیونیسم نجات ندهم از پا نمی ایستم . »
 احمدی نژاد در اخ گفت:
 « داماد بنده را هم اغفال کردند که  دشمن بنده شود ولی اگر لازم باشه دخترم را بر وی حرام می کنم و اجازه نمیدم مار در استین پرورش یابد . حتی اینها برادرم داود را هم اغفال کردند که بر علیه دولت اراجیف سرهم کند ولی کور خوانده اند بلایی سرش بیارم که زنش ...»