۱۳۹۰/۳/۷

خامنه ای : بنده گوه خوردم ا.ن را رییس جمهور کردم !

 
ایت الله توسلی رییس دفتر مقام معظم رهبری  در گفتگویی با کیهان قهوه ای از پشیمانی ایت الله خامنه ای از کمک به احمدی نژاد در کسب ریاست جمهوری خبر داد
.
توسلی با نقل سخنان حکیمانه و عارفانه ی مقام معظم رهبری بیان داشت : 
 « حضرت اقا چندی است با گلایه از دعواهای صورت گرفته بین تیمهای اصولگرا به شدت انتقاد کرده اند . حضرت اقا در دیدارخصوصی  با سردار عزیز جعفری داشتند گفتند: بنده گوه خوردم این مرتیکه ا.ن را رییس جمهور کردم . این اقا ظریفت نداره  دو نفر که تحویلش گرفتند اینجوری برای من خط ونشان می کشه . من از اولش هم به این ا.نـ تیکه اعتماد نداشتم اگر اصرار جانبعالی وامثالهم  نبود از برادر محسن حمایت می کردم . این جرثومه کثیف باعث شد انتخابات مجلس یک بحران جدی برای نظام باشه .همون دوسال پیش نگفتم این قائله را خفه کنید گفت باتوم بدید کارتمامه ولی عرضه نداشتید  بشکنه این دست که نمک نداره . عزیز دیونه  سرلشکرت کردم عرضه نداشتی فتنه را تشییع کنی.
 همین شما ها این ا.ن را پررو کردید که جلوی بنده دربیاد و یاغی بشه اون سید خندان هشت سال جرات نداشت جیک بزنه و با خنده کار را پیش برد اروپا را دوباره شارژ کرد  دنیا منو تحویل می گرفت ولی شما سپاهی ها گفتید سید ممد لاییک لیبرالیسمه باید بره خوب این یارو کجاش لیبرال و لاییکه از من بیشتر به جمهوری اسلامی   و ولی فقیه معتقدتره .  حالا این ا.ن را باید دوسال دیگه تحمل کنیم .اگر من دست این خاتمی و تیمشو گرفتم اوردم سر انتخابات سر و صدا راه نندازید که این اخرین ترکش ماست ...»