۱۳۹۰/۲/۱۶

خامنه ای زن احمدی نژاد را سه طلاقه و بر احمدی نژاد حرام اعلام کرد و در نقش محلل ظاهر شد

سید علی خامنه ای ولی امر مسلمین زن دکتر احمدی نژاد را سه طلاقه کرد و بر احمدی نژاد حرام اعلام  کرد . 
به گزارش کیهان قهوه ای حجت الاسلام صدیقی در نمازجمعه تهران با اعلام این خبر بیان داشت حضرت اغا  این حق را دارند که زن هرکسی که دوست دارند حرام  کنند و سه طلاقه کنند  . حتی رییس جمهورهم نمی تواند حرفی روی حرف ولی امر مسلمین جهان بزند . خالی از لطف نیست که خاطره ای از سه طلاقه کردن اعظم‌السادات فراحی همسر مکرم دکتر احمدی نژاد نقل کنم :
اعظم سادات فراحی
 
 آیت الله خامنه ای دریکی از دیدارها  طبق سیره نبوی حضرت ختمی مرتبت که می توانند زن وعیال مردم را به عقد خود دراورند از اعظم سادات خوششان امد و صد دل عاشق اعظم سادات شدند و طبق فرمان حکومتی  زن احمدی نژاد را سه طلاقه کردند و بر دکتر احمدی نژاد حرام اعلام کردند که دکتر احمدی نژاد به پای ایت الله خامنه ای افتادند و التماس کردند ودرخواست کردند زنشان را پس دهد . در اینجا بود که ولی امر ملسمین جهان با سعه صدر در نقش محلل ظاهر شدند  همانطور که مستحضر هستید زن سه طلاقه بر شوهرش حرام می شود و باید محللی با زن نزدیکی کند وسپس می تواند بر شوهر اولش رجوع کند . لذا مقام معظم رهبری با همسر سه طلاقه دکتر احمدی نژاد به مدت چند شب نزدیکی کردند و سپس بعد از حلال شدن  دوباره خانم اعظم سادات بار دیگر اجازه دادند به عقد اقای دکتر محمود احمدی نژاد در بیایید . 
 و مقام معظم رهبری بیان داشتند محمود این بار اگر نافرمانی کنی  اعظم سادات را سه طلاقه می کنم  و این بار هم  دیگر طلاقش نمی دهم و تا اخر تو بیت نگهش میدارم . اینه ازاد اندیشی مقام معظم رهبری ...