۱۳۹۰/۱۲/۱۸

سید ابراهیم نبوی, علاف کسی است هنوز دل در گرو شخصیتهای فاسد و باندهای شیاد جمهوری اسلامی دارد



سید ابراهیم نبوی در نوشته ای از عملکرد مضحک سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع کرده است و می گوید جوانان ایرانی علاف خاتمی هستند و معتقد است رفتار خاتمی برای جوانان ایرانی غیرقابل پیش بینی بوده است  در حالیکه جوانان ایرانی به خوبی با ماهیت خاتمی  اشنا هستند

نوشته ای از ابراهیم نبوی تحت عنوان خاتمی ! مسیح باز مصلوب منتشر شده است که جوانان ایرانی و آریایی را علاف سید محمد خاتمی معرفی می کند, در حالیکه علاف واقعی کسی است هنوز دل در گرو جمهوری اسلامی و احزاب متقلب و شخصیتهای فاسدش دارد.
 ا.ن ( ابراهیم نبوی) با اشاره به جنبش تحریم انتخابات  می گوید « بیش از دو هزار تا ندا ایرانی، 3574 سهراب ایرانی، 659 تا داریوش آریایی، 439 تا محمد موسوی سبز همه و همه علاف خاتمی شدند» , خیر اقای ا.ن ( ابراهیم نبوی ) داریوش اریایی ها و جوانان ایرانی  علاف خاتمی نشده اند. ایرانی ها و اریایی ها سالهاست که سید محمد خاتمی را شناخته اند.
اگر رای سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس برای امثال ا.ن( ابراهیم نبوی ) شوکه اور و غیر قابل پیش بینی است برای ایرانی ها قابل پیش بینی بود و چند بار گوشزد شده است ( کلیک کنید ) و دوران طلایی خاتمی که ا.ن ( ابراهیم نبوی ) خواستار بازگشت به ان دوران است از نظر اریایی ها به تیرگی دوره طلایی خمینی است ( کلیک کنید ).

اقای ا.ن ( ابراهیم نبوی ) جنبش تحریم انتخابات به مراتب از یابوی تروای 22 بهمن در میدان ازادی نتبجه بخش تر است. نتیجه و پیامد تئوری تروای ابراهیم نبوی منجر به سیاهی لشکر برای حاکمیت شد
سید محمد خاتمی اگر اینقدر رای دادنش مهم بود یواشکی رای نمی داد که ابروش نزد سبز ها هم برود که تا چند روز دنبال توجیح عملکردش باشد. به فرض محال ایرانی ها هم در انتخابات شرکت می کردند به کی باید رای می دادند به غلامعلی حداد عادل یا روح الله حسینیان ( خسرو خوبان سابق ) یا پروین احمدی نژاد یا سایر رجاله های جمهوری اسلامی
اقای ا.ن ( ابراهیم نبوی ) از الان بگم شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را تحریم می کنم و به جنبش شناسنامه های پاک می پیوندم و مهر ننگ ارزانی علاف های رژیم جمهوری اسلامی!
اقای ا.ن ( ابراهیم نبوی ) در دفاعیه از خاتمی نوشتی به پرواز پاریس - تهران نرسیدی تا در سرنوشت جمهوری اسلامی مشارکت داشته باشی و به خاتمی کمک کنی  و رای در صندوق بیندازی, این بار که گذشت ولی اگر می خواهی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رای بدهی , سعی کن بلیط پرواز را یک ماه زودتر رزو کنی تا فرانسه به تهران تشریف بیاوری و رای بدهی!
چون پیشوا و قائد اعظمتان در انتخابات دور  دوم مجلس شورای اسلامی شرکت می کند