۱۳۹۱/۱/۱

در سال 1391 هجری محمدی شمسی ( سال بیکاری مضاعف و ورشکستی ) مراقب سرمایه و کار خود باشد


 ما یه خ.ری در ایران داریم که هر وقت سال تحویل میشه فکر میکنه خیلی حالیشه  و اراجیفی تحت عنوان پیام نوروزی برای ملت ایران از طریق صدا وسیما با صدای عر عر ساطع می کند که البته این روزها با وجود کانال های ماهواره ای مخاطب کمتری پیدا کرده است .  خ.ر امسال را  سال « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری کرده است  یا به عبارت درست سال بیکاری و ورشکستی اقتصادی است .
  خامنه ای چند سالی به اسم عزت و افتخار حسینی و امام علی و پیامبر اعظم نامگذاری می کرد ولی در چند سال اخیر  اسم های عجیب و غریبی میذاره که خنده دار هستند.
 خ.ره اسم سال 87 را میذاره سال « نوآوری و شکوفایی » بعد تبدیل به سال عقب ماندگی و پسرفت ایران میشه
خ.ره اسم سال 88 را میذاره سال « صرفه جویی  اقتصادی و اصلاح الگوی مصرف » تنها چیزی که رعایت نمیشه صرفه جویی و اصلاح است 
خ.ره اسم سال 89 را میذاره سال  « همت مضاعف و کار مضاعف » بعد نصف سال تعطیل میشه
 خ.ره اسم سال 90 را میذاره « جهاد اقتصادی » بعد دلار میشه دو هزار تومان و سکه یک میلیون تومان و اختلاس سه هزار میلیاردی رخ میده
خ.ره اسم سال را میذاره  تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بعد اقتصاد کشور ورشکست میشه تولیدات کارخانه ها نابود میشه و سرمایه های ایرانیان از دست میره!!
از ماه اردیبهشت بخشی از تحریم های امریکا برعلیه موسسات مالی و بانکهای مرکزی جمهوری اسلامی ایران اجرایی می شود و در تیرماه تحریم ها به اوج خود می  رسد  فقط همین قدر بدانید که در سال 1391 هجری شمسی فرار محمد از مکه به مدینه قراره سال بیکاری گسترده و ورشکستی تولیدی ها و نابودی سرمایه های ایرانیان باشد .
پس اگر هنوز ریال دارید تا دیر نشده ریال بی ارزش جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به ارز معتبر کنید و مراقب سرمایه و کار خود باشید