۱۳۹۱/۱/۱۰

در اقدامی متقابل ایران خودرو صادرات خودروی وانت پیکان را به اتحادیه اروپا بویژه فرانسه ممنوع کرد


شرکت پژوی فرانسه در اقدامی صهیونیستی امریکایی ارسال قطعات خودروی پژو به ایران را تحریم کرد  و قرار است قطعات و فن اوری ساخت خودروهای فرانسوی به ایران ممنوع شود.
 
در همین رابطه شرکت بین المللی و معظم ایران خودرو که به حق بزرگترین شرکت سازنده اسلامی خودرو در جهان است با اعلام اطلاعیه ای اقدام اخیر پژو را مضحک خواند  و ان را نشانه بی بصیرتی و بد اخلاقی عنوان کرد و در عین حال بیان داشت  اخبار تحریف شده است . ابتدا شرکت ایران خودرو به برکت رهنمود رهبری در خصوص تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایران به شرکت خودرو سازی پژو اعلام کرده بود نیازی به واردات قطعات پژو ندارد چون قرار است به کمک امام زمان تمام قطعات خودروهای پژو در داخل خاک میهن اسلامی تهیه شود . پس بار دیگر اعلام می کنیم ایران اسلامی قطعات معیوب پژو را تحریم کرده است و نیازی به قطعات یدکی  شرکت صهیونیستی پژو نداریم و  خودمان پژو را تولید می کنیم .
 
در ادامه اطلاعیه ایران خودرو امده است ایران خودرو بزرگترین صادر کننده خودرو وانت در جهان می باشد و در اقدامی متقابل تولیدات برتر خود را به کشورهای اتحادیه اروپا صادر نخواهد کرد و مهمترین خودروی صادراتی ما وانت پیکان را که از سال 1972 بدون وقفه در حال تولید است را به کشورهای اروپایی صادر نخواهیم کرد.  فرانسوی ها باید وانت پیکان را در موزه ها ببینند و ملت بزرگ فرانسه باید  برعلیه سرکوزی و پژو قیام کنند و حق خودشان را بگیرند .
 
در همین رابطه شرکت های باربری و وانت بارهای فرانسه از اقدام  ایران خودرو مبنی بر عدم فروش وانت پیکان در فرانسه  دست به اعتصاب زده اند و  حمل و نقل  در فرانسه را مختل کرده اند و  از سرکوزی خواسته اند وارادات خودروی وانت پیکان را از سر بگیرد .
 میشل هوگو دارنده یک وانت پیکان گوجه ای جوانان مدل 1979 با ابراز تاسف از عدم فروش وانت پیکان در فرانسه گفت : بلعه اینجوق که پیداست قیمت وانت پیکان گوجه مدل 1979 بنده سق به فلک خواهد گذاشت  چون هیچ وانتی پیکان نمیشه همین الانش تمام موزه های اقوپا دنبال وانت پیکان بنده هستند. من از سقکوزی می خواهم دست از لجاجت بق داقد و  جمهوقی اسلامی و اخوندها قا قاضی کند که همچنان پیکان وانت به  فقانسه بفقشند چون بزودی  حمل و نقل  مختل می شود

کارشناسان نیز پیش بینی کرده اند بزودی  اتحادیه اروپا ناچار است  با ایران کنار بیایید چون  وانت باقی پیکان وانت نمی شود

طنز / سرگرمی