۱۳۹۱/۱/۹

فائزه در راه زندان اوین و اکبر در راه مجمع تشخیص مصلحت


بعد از ابقای حضرت ایت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی اصل پسته‌ای به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی از سوی ایت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (دامت نکبه) حکم دادگاه فائزه به تایید قوه قضاییه جمهوری اسلامی رسید و قرار است فائزه به زندان اوین بروند تا اصلاح شود.
در حالی که فشارهای بین المللی استکبار جهانی و صهیونیسم جهان‌خوار بر خانواده هاشمی رفسنجانی در طول صد سال اخیر تشدید شده است عوامل داخلی استکبار و امپیریالسیم و در راس انها شخص احمدی نژاد، خانوداه هاشمی رفسنجانی را مورد آزار و اذیت قرار داده است و با اتهام واهی و دروغ این خانوداه مکتبی را دزد و فاسد خطاب کرده است و با نفوذ به دستگاه قضای کشور اتهامات ناروایی را بر مهدی و فائزه چسبانده‌اند که حتی در دوره طاغوت هم این انگ‌ها را به خاندان مطهر رفسنجانی نچسباندند.

شایعه شده است جقوق چند هزار پوندی مهدی هاشمی که نزدیک سه سال برای سرکشی به واحد لندن دانشگاه ازاد اسلامی رفته است توسط عده‌ای  از برادران دانشجو نما قطع شده است وحتی این  برادران دانشجو قصد دارند وی را از سمت سرکشی واحدهای تابعه دانشگاه ازاد اسلامی برکنار کنند. همه واقع هستند در این سه سال که مهدی هاشمی مشغول سرکشی واحد لندن می‌باشد ایادی استکبار جهانی گیر سه پیج داده‌اند که مهدی در اکسفورد تقلب کرده است و انگلیسی‌اش در حد دیپلم نظام قدیم است و به این بسنده نکرده‌اند و در دادگاهی در کشور  پادشاهی کانادا به دستور ملکه الیزابت دوم شکایتی برعلیه مهدی مطرح کردند و برایش حکم صادر کردند.

 در عین حال فائزه دختری که برای اینکه مردم را به صحنه دعوت کرده است حکم زندان بریده‌اند و قرار است به اوین تشریف ببرند تا در کانون اصلاح و ندامتگاه اوین اصلاح شود.

عفت مرعشی هاشمی رفسنجانی بهرمانی نیز در منزل تحصن کرده است و خبری از ایشان به بیرون ساطع نمی‌شود. عفت در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸  حرف‌هایی زد که گفته می‌شود علی اکبر وی را بیش از دو سال در خانه حبس کرده است و حتی اجازه نداده است در انتخابات مجلس در اسفند ماه شرکت کند و وظیفه شرعی خود را ادا کند و رای در صندوق بیاندازد که البته این حرف در حد شایعه است ولی گفته می‌شود عفت رای خود را در صندوق سیار انداخته است و منابع مستقل هنوز نتوانسته‌اند صحت این شایعه را تایید یا تکذیب کنند!

از انجایی که اکبر در انتخابات شرکت کرد و طبق شایعه دیگری در تهران به نماینده مورد نظر رهبری یعنی شخص حداد عادل رای داد حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز با انتخابات مجدد علی اکبر هاشمی در سمت ریاست مجمع موافقت کرد و ایشان را تا ۸۳ سالگی به ریاست مجمع ابقا کردند تا همچنان تشخیص مصلحت کند.
 
 شایعه شده است اقای خامنه‌ای در جواب اکبر گفته است: «بنده راضی نیستم فائزه را پشت میله‌های زندان ببینم ولی ایشان خیلی گستاخ شده‌اند و باید چند صباحی را در زندان به سر کنند تا شاید آدم شوند و خودم عفوش می‌کنم»


این نوشته نخستین بار در خودنویس با تغییراتی منتشر شد