۱۳۹۰/۱۲/۱۵

من خواستار بازگشت به دوران طلایی سید محمد خاتمی هستم !

image
یکی از دوستان چنان از دوران طلایی ریاست جمهوری اسلامی سید محمد خاتمی صحبت می کرد که دلم آب رفت. همین جا از این تریبون اعلام می‌کنم من خواستار رجعت به دوره طلایی ریاست جمهوری اسلامی سید محمد خاتمی هستم.
چـــــــ می گفت :
 «کجا  تو دوره آسد ممد خاتمی به موی جوانان گیر می‌دادند. اصلن بنده  تو دوره هشت سال رییس جمهوری آسد ممد یه دونه ماشین گشت ارشاد هم ندیدم. چه روزهای خوشی بود. دخترا موهاشون را از روسری بیرون می‌ذاشتند. پسرا دست دوست دخترشون را می‌گرفتند. کسی ت... نمی‌کرد  بهشون نگاه چپ کنه، حتی از زمان شاه هم بهتر بود.»
 
برای اولین در تاریخ ننگین ۲۵۰۰ ساله مجعول طاغوت حس کردیم آزاد هستیم . در طول تاریخ ایران کسی به اندازه آسد ممد خان  به مردم آزادی نداد. خدا لعنت کنه آق  ممد خان قاجار را که چشم در می اورد و سرب داغ می ریخت تو گلوی مردم.
کجا فقیر داشتیم؟ من در هشت سال دوره ریاست جمهوری آسد ممد خان یک گدا ندیدم. همه چیز خوب ارزونی بود. اصلن کی سر کار می‌رفت.
 
حتی یک زندانی سیاسی و عقیدتی در دوره هشت ساله اسد ممد خان نداشتیم کسی جرات نمی‌کرد  به دانشجوها حرفی بزنه. هیچ  دانشجویی زندانی نمی‌شد. همه گروه‌ها و احزاب حتی اپوزیسون خارج نشین هم آزاد بودند هرچی می‌خواستن می‌گفتن. کمونیست و لیبرال و مشروطه خواه و همه گروه‌ها و احزاب سیاسی داشتند فعالیت می‌کردند.

در دوره هشت ساله آسید ممد خان  آزادی بیان در حد اعلای خودش بود. آرزوی چند هزار ساله مردم برآورده شد. یه دونه روزنامه هم درش تخته نمی‌شد و یه روزنامه‌نگار هم در این هشت سال طلایی زندانی نشد!
 
حتی زندانیان سیاسی وعقیدتی که در دوره  هاشمی و خامنه‌ای  و میرحسین موسوی  زندانی بودند و در حبس بودند، در دوره خاتمی اعتصاب غدا نکردند و هیچ زندانی سیاسی که از گذشته در زندان بودند کشته نشدند.

 چه کتاب‌های خوبی تو دوره آسد ممد خان چاپ شد، هرچی کتاب ممنوعه تو تاریخ ۲۵۰۰ ساله بود در دوره طلایی آسد ممد خان چاپ شد.

دهن دوستم کف کرده بود و با حرارت زیادی  دوران ریاست جمهوری اسلامی سید محمد خاتمی را با آب و تاب تعریف می‌کرد. با توجه به روشن‌گری و بازگویی تاریخ  بالاخره دلم هوس  کباب دوران ریاست جمهوری اسد ممد خان را کرد و من هم خواستار بازگشت به دوران طلایی سید محمد خاتمی هستم.
 
 از امروز من هم مبلغ دوران طلایی هشت ساله خاتمی هستم و صفحه‌ای در فیس بوک درست می‌کنم تا لایک بزنید و خامنه‌ای را راضی کنیم دوره طلایی سید محمد خاتمی دوباره  برامون بازززسازززی کنه!
جنده بازی ازاد بود, کاندوم رایگان در مدارس می دادند , اخوند ها در سیاست دخالت نمی کردند و ملا ها فقط به کار اصلی خودشان در حوزه علمیه می پرداختند. خامنه ای سوسک شده بود . قتل های زنجیره ای رخ نمی داد.  دانشجویان در 18 تیر سرکوب نشدند.....


این نوشته با تغییراتی در سایت خودنویس منتشر شده است