۱۳۸۹/۱۲/۴

سید علی خامنه ای : از من خر تر پیدا نمی شود . قزافی باید بره بوق بزنه


به گزارش کیهان قهوه ای  از بیت رهبری مقام معظم رهبری  در اظهار نظری شخصی  به رییس دفترشان   فرمودند : 

«میزان خریتی  که تا کنون در لیبی از سوی قزافی  دیده ام  در برابر خریت من هیچ است من اگر پاش بیفته  بمب اتم میندازم سر  فتنه گرها  این که چیزی نیست هی میگن بمباران کرده  فلان کرده , اینها که چیزی نیست  قزافی باید بره بوق بزنه جلوی من . من اگر جای قزافی بودم , این فتنه گرها را زنده زنده تو کوره میسوزندم . ناکس  از ما یادگرفته میگه من رهبر انقلابم  این هایی هم که سر وصدا می کنند ضد انقلاب و حشرات و ومزدور غرب هستند ناسلامتی ما این همه  از خودمون خلاقیت به خرج میدیم اون وقت این برمیداره میگه اینها یه مشت حشره  فتنه گر محارب ضد انقلابند .»

رییس دفتر ایشان نیز گفتند : 

« حضرت اقا صد بار گفتم حق کپی رایت بگیرید  برای حرفاتون گوش ندادید همین میشه که معمر میاد اینجوری نطق می کنه و مقام عظمی ولایت را سکه یه پول میکنه  »

در اخر ایت الله خامنه ای فرمودند :« زودتر این بمبه را اماده کنید وگرنه  فتنه گران میریزن تو خیابون پدرمون را در میارن »