۱۳۸۹/۱۲/۳

دختر شریعتمداری با پسر سردار رادان در یک پارتی سکس در وضع اسفناکی در حالت69 دستگیر شدند

 

به نقل از یک گزارش محرمانه  از بولتن محرمانه وزارت اطلاعات , ماموران گمانم امام زمان در یک پارتی سکس ضد اسلامی  بنا به گزارش های مردمی مطلع شده وپس از حضور در محل سکس پارتی  , دختر سردار حسین شریعتمداری و پسر سردار احمد رضا رادان  که در وضعیت زننده ای در حالت 69 بودند را بازداشت کردند و پس از انتقال به ساختمان گمنام امام زمان و پس از بازجویی اولیه  متوجه این دواتن  می شوند که ادعا می کردند دختر سردار حسین شریعتمداری و پسر سردار احمد رضا رادان هستند . 

برای حفظ ابروی نظام پس از اگاهی سرداران رادان و شریعتمداری  , فرزندانشان را تحویل سرداران می دهند . در همین حال پس از تحقیقات متوجه می شوند سازمان دهنده پارتی سکس کسی جز سردار زارعی نبوده است  که برای انتقام از نظام  اسلامی که وی را از کار برکنار کرده است  با اغفال  دختران و پسران سران نظام اسلامی اقدام به سکس گروپ  و پارتی سکس می کند و در این پارتی سکس نیز با اغفال کردن دختر شریعتمداری روزنامه کیهان  , ابتدا به او تجاوز کرده  بود و سپس پسر سردار رادان  نیز در سواستفاده  ای دیگر  دختر شریعتمداری  را اغفال  و سپس با وی هم خوابه می شود که در حالت 69 توسط سربازان گمانم امام زمان بازداشت می شوند . 

به گزارش کیهان قهوه ای  در ادامه این گزارش امده است که سردار زارعی  , در چند نوبت اقدام به برپایی سکس پارتی  و سکس گروهی کرده است وبرای انتقام گرفتن با اغفال دختران وپسران نوجوان سرداران و سران  برحق  جمهوری اسلامی , اقدام به برپایی سکس گروهی کرده است و همزمان به دختران سران نظام تجاوز کرده  و اقدام به برپایی سکس گروهی کرده است وحتی دستور  داده بود  نماز را به جماعت برپا کنند و هرگونه برگزاری نماز  انفرادی را حرام اعلام کرده بود . 

 در بخشی دیگر  از بولتن محرمانه وزرات اطلاعات امده است , سردار زارعی در این مدت  , صدهها تن از فرزندان سفرا , وزرا , سرداران , نمایندگان مجلس و روسای قوه قضاییه  و مجلس را اغفال کرده و پس از تجاوز در سکس گروهی  از برخی از این فرزندان اخاذی کرده است. 

پس از اگاهی مقام معظم رهبری با توجه به سوابق درخشان ایشان در حفظ نظام بار دیگر سردار زارعی را بخشیدند و رافت اسلامی را گوشزد کردند . در اخر نیز مقام عظمی ولایت ریاست  سازمان بازداشتگاه های مخفی نظام را به سردار زارعی تفویض فرمودند