۱۳۹۰/۱/۲۵

والده خامنه ای : وقتی سید علی تو شیکمم بود شعار مرگ بر امریکا و نابود باد صهیونیسم دشمن سر می داد


به گزارش کیهان قهوه ای  امام جمعه سعیدی و تولیت قم گفته بود  سید علی خامنه ای در حالیکه بدنیا امد به قابله گفته است : یاعلی 

لذا  به دیدار مادر خامنه ای رفتیم تا صحت وسقم سخنان سعیدی را تایید کند .

 مادر خامنه ای به خبرنگار اعزامی کیهان قهوه ای گفت :

«والله از خدا که پنهون نیست از شما هم چه پنهون  شب جمعه آسید جواد که سیر و انار خورده بود آماده شد با هم همبستر شویم و چند تا بسم الله الرحمن الرحیم  و سوره بقره تلاوت کرد و در حال نکاح بر جدش امام علی تمرکز کرد که چند تا ملک و فرشته به کمکش امدند و فشار داد و اینگونه نطفه حلالی با مدد با امام علی شکل گرفت .»

 والده محترم سید علی خامنه ای ادامه داد :

«بعد از شکل گیری نطفه حلال سید علی به عشق امام علی آسید جواد نامش را سید علی گذاشت . شاید باور کردنش سخت باشد ولی همان شب اول نطفه ماهیت الهی خود را نشان می داد و به یزید و عمر فحش های خیلی بد می داد و عمر و ابوبکر و یزید و شمر را لعن و نفرین می کرد . سید علی هر روز و هر شب مشغول مناجات با الله بود و رفته رفته اعلام موضع می کرد و بعد از ماه سوم به امریکا و صهیونیسم و اروپا فحش می داد و لعن می کرد و حتی  شبها هم دست بر نمی داشت و داد می زد مرگ بر امریکا , مرگ بر دشمن و مرگ بر صهیونیسم سر می داد .»

 مادر امام خامنه ای در اخر گفت : 

« سید علی وقتی داشت بدنیا می امد گفت :« من حضرت علی هستم که قابله هم گفت تو گه میخوری بچه پررو بی جنبه  شیطون , به انجای ننه ات خندیدی که حضرت علی باشی ....

 سید علی  هم یه کشیده به گوش قابله زد و با خنجری که با خودش به دنیا اورده بود سر قابله را برید . به ولای علی اگر دروغ گفته باشم . سید علی به جای شیر هم شاش شتر می خورد و لب به شیر نمی زد .»