۱۳۹۰/۲/۴

لیدی گاگا به دعوت رحیم مشایی به ایران می آید / عکس از حضور افتخاری مشایی در کلیپ لیدی گاگا

 

به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای , یک منبع کاملا موثق  از دفتر دکتر احمدی نژاد که نخواست نامش فاش شود  لیدی گاگا ( lady gaga ) خواننده مشهور به دعوت مشایی به ایران می اید .

 این منبع کاملا موثق اعلام داشت اسفندیار رحیم مشایی در فیس بوک خانم لیدی گاگا پیامی گذاشته بود که در کمال شگفتی به پیام رحیم مشایی پاسخ داده شده است . رحیم مشایی با اعلام اینکه یکی از هواداران لیدی گاگا است و گفته است ایران برخلاف تصوری که غرب ایجاد کرده است ازاد ترین کشور دنیاست و مردم ایران بسیار علاقه مند هستند بعد از 33 سال پیوند خود را با امریکا نشان دهد و لیدی گاگا معروفترین چره فیس بوک می تواند به ایران سفر کند و کنسرت اجرا کند . 

رحیم مشایی که به تازگی امکان کار با یارانه را یاد گرفته است و با فیلتر شکن اختصاصی ریاست جمهوری درفیس بوک به دنبال خوانندگان و هنرپیشگان زن هالیوودی می گردد و پیامهای زیادی بین مشایی با هنرپیشگان و خوانندگان امریکایی رد وبدل شده است .

در یکی از مراوده های اینترنتی لیدی گاگا به چهره فتوژنتیک اسفندیار مشایی ابراز علاقه می کند و از رحیم مشایی درخواست می کند در یک ویدئو کلیپ با هم بازی کنند. گفته می شود لیدی گاگا نه یک دل بلکه صد دل عاشق مشایی شده است و به جز نزدیکانش به کسی بروز نداده است ولی غم دوری از رحیم  مشایی باعث افسردگی وی شده است و روان پزشک وی توصیه کرده است پیش از انکه دیر شود به عشقش پاسخ دهد و به ایران برود . در یکی از متنها که در اختیار کیهان قهوه ای قرار گرفته است آمده است  :


 لیدی گاگا : اسی جون من بدون تو میمیرم  از وقتی چهره فتو ژنتیک مستر بینی ات را دیده ام شبها خواب به چشمم نمیاد !!

 اسفندیار رحیم مشایی : هانی! باقلوا !  گلابی ! زردچوبه ! چه کنم که از غم هجران تو شبها یک ساعت خواب  هم ندارم چه کنم گیر یه مشت اخوند بی پدر و مادر افتادم وگرنه الانه پیشت بودم به خدا . حالا کی میایی ایران ؟

لیدی گاگا : بعد از ساخت اخرین موزیک ویدیو میام پیشت اسی گورخر !!!

...{ ادامه این مکالمه به دلیل بیب بوق  بالای 18 سانسور شده است }




در همین حال گفته میشود لیدی گاگا تصمیم گرفته است بزودی به ایران سفر کند و شو اجرا کند 

 لیدی گاگ همچنین در اخرین موزیک ویدویی که در حال ساخت دارد با استفاده از جلوه های ویژه و تکنیک  پرده آبی  توانسته است از چهره اسفندیار رحیم مشایی در کنار خود در این ویدیو استفاده کند . 

 تصویر اختصاصی در اختیار کیهان قهوه ای قرار گرفته است و قرار است تا ماه اینده به بازار بیایید