۱۳۹۰/۱/۲۹

حی در مصلحی : بنده قدرت برخورد با فتنه را ندارم ولی پشتم به مقام عظمی ولایته !

 

 

حیدر مصلحی در گفتگویی  با کیهان قهوه ای بیان داشت :

« بنده در برابر فتنه گران شکست خوردم و نتوانستم فتنه را خاموش کنم و بنده قدرت برخورد با فتنه را ندارم و در جنگ با فتنه گران هیچ امید و انگیزه ای ندارم و بعد از سرکوفت هایی که دکتر احمدی نژاد و رحیم مشایی به من می زدنند , استعفا دادم که بلافاصله مورد موافقت دکتر احمدی نژاد واقع گشت و برای همین قصد داشتم باقی عمر را به پژوهش بگذرانم و دست از جنگ بیهوده با فتنه بردارم  ولی مقام عظمی ولایت  اجازه ندادن و به بنده امر کردند بمان ! و گفتند : من به شما امید دارم وعلاقه مند هستم و شما می توانید از پس فتنه بر بیایید و فتنه را خاموش کنید و لذا تصمیم گرفتم بار دیگر به مقابله با فتنه عزم کنم  و خود را اماده مبارزه با فتنه کنم . هرچند دکتر احمدی نژاد مخالف حضور بنده هستند و می گویند  حیدر خان مصلحی بی عرضه است و خودم هم قبول دارم که ضعیف هستم و قدرت فتنه از من بیشتر است ولی پشت من به مقام عظمی ولایته و با مدد گرفتن از مقام عظمی ولایت قصد نابودی فتنه  را دارم .»

 حیدر مصلحی در اخر گفت :

« امیدوارم این بار گند  نزنم و با روح مسیحای حضرت ایت الله خامنه ای که پشت من مثل کوه ایستاده  فتنه را خاموش کنم . بار دیگر از فتنه گران می خواهم دست از فتنه گری بردارند و توبه  کنند وبه اغوش گرم مقام عظمی ولایت دربیاینند و از شورای هماهنگی راه سبز می خواهم در نبود سران فتنه دست از شرارت در راستای غرب و صیونیسم بر دارند وبه فکر انتخابات مجلس شورای اسلامی باشند و شور ونشاط انتخابات را برقرار کنند . »