۱۳۹۰/۱۱/۱۹

احمدی نژاد : کره زمین گرد نیست و مسطح است/ از هفت میلیون نفر جمعیت جهان 4 میلیونش ولایتمدارند

احمدی نژاد معادلات جهانی را برهم می زند

دکترررر احمدی نژاد در کنفرانس جهانی امار با ارائه امارها و اطلاعات جدید جهانیان را شوکه کرد .احمدی نژاد با اعلام خبر جمعیت جهان نطریات میلیاردی را در کرد و گفت :  « عده ای از عمال صهیونیست و استکبار جهانی برای سواستفاده با شانتاژ القا کرده اند جمعیت انسان ها بر روی کره زمین 7 میلیارد نفره در حالیکه من به صد تا کشور سفر کردیم بیشتر از 7 میلیون نفر ندیدم. برای اینکه مطمئن تر بشم هم با رییس جمهور کشورهای بورکینافاسو و جزایر قمر و سیشیل و واتیکان صحبت کردم و امار جهانی را فعلی که میگه جمعیت کره مزین 7 میلیارد نفره دروغ محضه و توسط غرب برای اهداف استعماری مطرح شده است. جمعیت کره زمین 7 میلیون نفره که 4 میلیون نفرش ولایتمدار ند و منتظر فرمان مقام معظم رهبری ان قلاب هستند تا مناسبات جدیدی را در جهان بودجود بیاوردند من از تمام کشورهای مسلمان و امت واحده 4 میلیونی ولایتمدار جهان  می خواهم جلوی جمعیت کشورهای غربی که به زور  800 هزار نفر می شوند بایستیم و انها را نابود کنیم . اسراییل جمعیتی معادل 5 هزار نفر داره که در منطقه گردنکشی میکنه ما باید جلوی این 4 هزار نفر باستیم.»

احمدی نژاد در خصوص کره زمین گفت :
ـ« خود کره زمین هم گرد نیست ما ماهوراه فرستادیم فضا که دور زمین که میگن گرده بچرخه در حالیکه ماهواره از فضای جو سیگنال فرستاده که کره زمین اصلن کره نیست  و خیلی هم مسطح است. این ها که می گویند زمین گرد است مهمل باف هستند. ما دانش جدیدی در جغرافیا بوجود خواهیم اورد . با سند به بقیه جاهن که گول صهیونیستهای مثل گالیه را خوردند می گوییم کره زمین گرد نیست بلکه مسطح است برای اینکه م هرچی ماهواره می فرستیم فضا دور کره زمین نمی چرخه و از مسیر خارج میشه !»

احمدی نژاد بار دیگر تاکید کرد که انگلیس یک جزیره کوچک در غرب افریقاست که توسط ملکه بد اخلاقی به نام الیزابت دوم اداره می شود و مردم انگلیس در قحظی به سر می برند و 99 درصد مردم انگلیس جمهوری خواه هستند و توسط ملکه بدجنس انگلیس در بدبختی به سر می برند . احمدی نژاد در خصوص کره شمالی گفت : « برخلاف تصور عموم کره شمالی بعد از ایران ازادترین کشور جهان است و در امریکای شمالی واقع است و مردمش در رفاه کامل به سر می برندو رییس جمهورشان ادم خیلی خوبی است . «

طنز / پرشیا رویال