۱۳۹۰/۱۲/۲

علی اکبر هاشمی رفسنجانی انتخابات مجلس شورای اسلامی را تحریم می کند!


به گزارش کیهان قهوه ای به نقل از سایت فیلتر شده هاشمی رفسنجانی, اقای علی اکبر هاشمی به فکر تحریم انتخابات است.

از سوی عناصر ضد انقلاب شایعه شده است علی اکبر هاشمی رفسنجانی که تا چندی پیش در همه انتخابات جمهوری اسلامی شرکت کرده بود و حتی کاندید شده بود و از افتخاراتش این بود که در تمام انتخابات جمهوری اسلامی شرکت کرده است به فکر تحریم انتخابات است! و در گفتگوی جنجالی با علی اکبر هاشمی صحت اخبار تحریم انتخابات توسط وی را جویا شدیم

- سوال: سلام راستی چرا کار به اینجا کشید اقای علی اکبر هاشمی/

- جواب: راستش از وقتی که امام مرد حال و هوا عوض شد من خودم گه خوردم  و دروغ گفتم و  ولی فقیه تعیین کردم. همه چیز داشت خوب پیش می رفت ولی امان از رفیق بد و نیمه راه , خدا لعنت کنه هرچی رفیق بده , خدا اون یکی دستش را هم چلاق کنه /!


-سوال:  در خصوص بالا کشیدن دانشگاه ازاد اسلامی توسط منحرفین بفرمایید/

-جواب: والله حضرت امام منو خیلی دوست داشت و برایم یه دانشگاه ازاد اسلامی درست کرد و من هم ریس هیئت امناش شدم و به لطف خدا خیلی پیشرفت کرد ولی جریان انحرافی خیلی اذیت میکنه جاسپی به این خوبی را بعد از 30 سال بیرون کردند حالا هم میخواند من را بیرون کنند ولی به خدا قسم این دانشگاه بدون من دیگه ازاد نیست حتی اسلامی هم نیست!

-سوال:  مهدی هاشمی بلاخره کی دکتر میشه و چرا در داشگاه ازاد اسلامی دکترا نگرفت؟/

- جواب : ببینید مهدی همین الانش هم دکتری بلده! ولی مهدی را فرستادمش انگلیس که خدای نکرده رژیم برگشت یکی را در خارجه داشته باشیم که بتونه اونجا هوای ما را داشته باشه. در ضمن مدرک دانشگاه زاقارات ازاد اسلامی کجا و مدرک اکسفورد کجا !/

- سوال: توسط ضد انقلاب شایعه شده که هاشمی برای اولین بار بعد از ان قلاب اسلامی در انتخابات شرکت نمی کند/

- جواب : اول از همه بگویم شایعه درست کردند در ثانی من از هیچ نامزدی حمایت نمی کنم ثالثن هم بگویم مرگ بر فتنه گران حتی اگر فائزه باشه. رابعن بگم من با تکلیف در انتخابات شرکت می کنم و به کاندیدای اصلح رای میدهم. خامسن مگر می شود ایرانی مسلمان یا مسلمان ایرانی بود و در انتخابات شرکت نکرد . تاسعن من به همراه سید ممد خاتمی در انتخابات شرت می کنیم و رای در صندوق رای می اندازیم حتی اگر رایمان دزدیده شود ./


طنز/ سرگرمی