۱۳۹۰/۱۱/۱۳

وزیر آموزش و پرورش: از اضافه شدن درس مقوا سازی اندیشه های امام راحل در نظام اموزشی خبر داد!


به گزارش فارس نیوز وزیر اموزش و پرورش جمهوری اسلامی بعد از استقبال میلیونی از  ماکت کاغذی امام راحل  از اضافه شدن درس مقوا سازی اندیشه های امام راحل در همه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی اینده خبر داد.
حاجی بابایی در گفتگو با فارس نیوز گفت :
ـ« بعد از دیدار چند دقیقه ای که با ماکت کاغذی امام راحل در فرودگاه مهراباد داشتم به جاهای خوبی رسیدیم . حضرت امام امر فرمودند بسیار مهجور مانده اند  لذا تصمیم گرفته شد که جهت اشنایی بیشتر دانش اموزان با اندیشه های امام راحل دروس مقوا سازی اندیشه های امام راحل تحت عنوان کاردستی امام و نقاشی تمثال امام در مقطع پیش دبستانی و دوره ابتدایی تدریش می شود و در مقاطع راهنمایی و دبیرستان نیز درس ترسیم و طراحی تمثال امام در 8 واحد اموزش داده می شود.»
حاجی بابایی با نقل خاطره ای از دیدار با امام مقوایی گفت :
ـ« گرم صحبت با امام کاغذی بودم که متوجه شدم الت امام از پلاستیک است( ویدئو یوتویب +18) که حضرت امام هم متوجه شدند که بنده متوجه الت ایشان شده ام و دارم به الت پلاستکی امام مقوایی می خندم که  ایشان  با اشاره به الت پلاستیک گفتند میخندی باید بخوریش ! و بنده به صرافت افتادم که بخورم حضرت امام فرمودند لاکن اینطور نباشد که  بعد از سی و سه سال جوانان ندانند که الت ما پلاستیکی است تبلیغ کنید بگوید الت امام از نایلون و پلاستیک درست شده است احاد کشور بدانند الت ما پلاستیکی است در مدارس بگوید در تلویزوین بگوید همه بدانند الت امام از پلاستیک بود»
 
 
حاجی بابایی به الت مقوایی امام پلاستیکی خیره شده اند !
http://baztab.net/UserUpload/Image/750931_orig.jpg

طنز / سرگرمی
پرشیا رویال