۱۳۹۰/۱۲/۵

امام نقی: از دو گروه گناه کار بر حذر باشید یکم کسانی که کاندید شده اند و دوم افرادی که رای می دهند!


امام نقی در خطبه های دشمن شکن امروز خود در سامرا به انتخابات دارالخلافه طویله اسلامی اشاره کردند و فرمودند :
ـ« تا زمانی که نظارت استصوابی و شورای نگهبان و شخص خلیفه ملعون وجود دارد انتخابات ازاد بی معناست . بنده از همین تریبون به مومنان نقوی امر می کنم از دو گروه گناه کار همواره بر حذر باشید یکم کسانی که برای نزدیکی به حاکم جائر و ستمگر برای ورود به طویله اسلامی کاندید شده اند و دوم افرادی که در انتخابات شرکت می کنند و رای در صندوق می اندازند.»

امام نقی ادامه داد :
ـ« و با انها رابطه نداشته باشید به انها زن ندهید و زن نگیرید. دخترها و پسرها بعد از دوازده اسفند به صفحه انتخابات شناسنامه طرف مقابل نگاه کنند که خدایی نکرده مهر انتخاباتی نخورده باشد. چنانچه متوجه شدید فردی در انتخابات شرکت کرده است, وی را طرد کنید و از خود دور کنید. محققا خداوند  چنین افرادی را که اب در اسیاب دشمن ملعون می ریزند را دوست ندارد. از زمره گناهکاران واقعی همانا کسانی هستند در انتخابات قلابی خلیفه شرکت می کنند چه کسانی که نامزد می شوند و چه کسانی که رای می دهند و موجبات پایداری این عمامه به سرها را فراهم می سازند» و سپس عمامه اش را در اورد و ان را مچاله کرد و به پایین انداخت

. عوامل لباس شخصی خلیفه اسلامی لحظاتی بعد از بیان سخنان حکیمانه امام نقی مانع از ادامه سخنرانی این امام همام شدند

امام نقی در حال بازداشت از بالای منبر فریاد زدند : // مرگ بر دیکتاتور // که شور نقوی حضار را در بر گرفت. نقویان فریاد زدند:
ـ«  اماما تحت هیچ شرایط در انتخابات 12 اسفند شرکت نمی کنیم»

طنز / پرشیا رویال