۱۳۹۰/۲/۱۰

خامنه ای برای رفع سوختگی آب را روی احمدی نژاد پاشید !

سید علی خامنه ای که چند روزه حسابی به سوزش افتاده برای رفع درد سوختگی آب را روی احمدی نژاد ریخت .
عکس تزیینی
به گزارش خبرنگار کیهان قهوه ای مستقر در بیت رهبری سید علی خامنه ای امروز دکتر محمود احمدی نژاد را به حضور فراخواند و با ابراز گلایه بیان داشت :
« مموتی این چه بساطی درست کردی چند روزه بنده علیل از دست قهر کردن تو در حال سوزش هستم  . من تو را انتخاب کردم که این جوری منو نصف عمر کنی . بنده زیر بار نمی رم میرحسین که هشت نخست وزیر خودم بود وفامیل خودم محسوب میشه  را به خاطر اینکه نظرم به تو نزدیکتر بود رد کردم بره و نذاشتم رییس جمهوراسلامی بشه بعد تو با این بچه بازی ها  ابروی منو می بری . نظام کردی یه سکه پول سیاه ... خجالت نمی کشی قهر کردی رفتی تو خونه قایم شدی , حالا بلایی سرت میارم که دیگه از این غلطها نکنی . حالا آبو میریزم اونجا که  میسوزه... »

۱۳۹۰/۲/۸

احمدی نژاد راس ساعت 10 شب در کره ماه دیده شد ! تصویر حضور احمدی نژاد در کره ماه

 
به گزارش جمیع سایتها و خبرگزاریهای اصولگرای اصیل مکتبی ا.نی چندی است که احمدی نژاد در انظار عمومی دیده نشده است ولی عده ای ازشهروندان اصولگرا ذوب در ا.ن  اعلام کردند که دکتر محمود احمدی نژاد ابر مرد بزرگ تاریخ ایران اسلامی ساعت ده شب در ماه حضور یافته است  . 
طبق این گزارش به مدت چند شب ا.ن در ماه توسط عده ای از یاران امام زمان دیده شده است . تصویر ا.ن در ماه  توسط یکی از محبان درگاه ا.ن گرفته شده است به صورت اختصاصی در اختیار کیهان قهوه ای قرار داده است  . 
 
احمدی نژاد در ماه
یکی از مشتاقان دکتر احمدی نژاد گفت : 
«بنده یکبار پیشتر در سال 57 چهره امام را در ماه دیدم . امشب هم ساعت ده به نیت زیارت امام زمان به ماه نگاه می کردم که حضرت دکتر احمدی نژاد را در ماه دیدم که از دیدن این تصویر دریافتم احمدی خمینی دگر است و حجت بر همه ما تمام است . تنها دکتر می تواند ما را نجات دهد »
 
 بسیجی 18 ساله ای که باتوم خود را تکان می داد به خبرنگار ما گفت :
« بله خودم دیدم خود دکتر بود داشت به من نگاه می کرد باور کردنی نبود خود خود دکتر بود از بابام شنیده بودم که امام هم در ماه بوده حالا مطمئن هستم که دکتر احمدی نژاد هم معصومه  است و ادم پاکیه که در ماه دیده میشه»
 
 یکی از دختران  چادری نیز بیان داشت :
« دلم گرفته بود رفتم روپشت بام که هوا بخورم که یهو چشمم افتاد به چهره دکتر که تو ماه نشسته بود و با اون چشمهای ریز قشنگش داشت به من خیره خیره نگاه می کرد که بدجوری حشرم زده بود بالا اینجوری تا حالا عاشق نشده بودم که یهو بابام امد رو بوم از ترس نگاهم را پایین ولی بابام یه نگاهی به ماه کرد گفت بازهم چشم من را دور دیدی مردک مگه خوار مادر نداری دختر مردم را از راه بدر می کنی انتیکه عوضی اشغال بیا برو  پایین و به سمت ماه سنگ پرتاب کرد , که گفتم بابا این دکتره بعد بابام عینکش را زد و گفت به به حالا کارت به جایی رسیدی که میای دختربازی کم نبود کل کل با حضرت اغا حالا کارت به جایی کشیده که میای دختر مردم را اغفال می کنی  خون ت مباحه احمدی بی پدر ...»

۱۳۹۰/۲/۵

احمدی نژاد : خامنه ای , الاغ علیل و حقیری بیش نیست


احمدی نژاد بعد از چند روز سکوت خود را شکست و در گفتگویی اختصاصی با کیهان قهوه ای بیان  داشت:

« خامنه ای سگ کی باشه که بخواد برای من که نماینده امام زمان  تعیین تکلیف کنه من مصلحی را بیرون کردم چون جاسوس صهیونیستا بود و برای اسراییل جاسوسی می کنه بعد خامنه ای که اندازه یه الاغ هم فهم نداره میگه این یارو باید در هیئت دولت بمونه , اخه سید الاغ علیل حقیر تو خیلی زرنگی برو جلوی سعیدی را بگیر که ابروی ننه ات را برد . »

 

 احمدی نژاد در پاسخ به مقبلویت ایت الله خامنه ای بین مردم گفت :

« دقت کنید بنده را 25 میلیون نفر را انتخاب کردند !! در حالیکه خامنه ای راچند تا اخوند کون نشور پیر پاتال عصر حجری انتخاب کردند بنده هنوز معتقد به خط ولایت هستم ولی ولایت الله ولایت مکتب ایرانی نه ولایت خامنه ای الاغ علیل حقیر صهیونیستی ..»

 

احمدی نژاد در پاسخ به اینکه چرا دعوا بالا گرفته شما معتقد به حجت بودن خامنه ای بودید ودست ایت الله خامنه ای را بوسیدید, گفت :

« بنده به گور بابام خندیده باشم این یارو را به رهبری قبول داشت باشم مگر این الاغ من را انتخاب کرده  , بنده را امام زمان تنفیذ کرده و اگر تا حالا هیچی نگفتم برای این بوده که خامنه ای رفتارش را اصلاح کنه من  هیچ وقت دست خر را ماچ نکردم صحنه مونتاژه بنده افتخار دارم که به جز دست امام زمان دست هیچ خری را ماچ نمی کنم چه برسه به سید علی علیل الاغ حقیر بی شرف بی پدر مادر روانی تریاکی بنگی بی مای پست رذل دزد قاتل عوضی بی شعور نفهم مادر ...که دشمن ایرانی است .»



۱۳۹۰/۲/۴

لیدی گاگا به دعوت رحیم مشایی به ایران می آید / عکس از حضور افتخاری مشایی در کلیپ لیدی گاگا

 

به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای , یک منبع کاملا موثق  از دفتر دکتر احمدی نژاد که نخواست نامش فاش شود  لیدی گاگا ( lady gaga ) خواننده مشهور به دعوت مشایی به ایران می اید .

 این منبع کاملا موثق اعلام داشت اسفندیار رحیم مشایی در فیس بوک خانم لیدی گاگا پیامی گذاشته بود که در کمال شگفتی به پیام رحیم مشایی پاسخ داده شده است . رحیم مشایی با اعلام اینکه یکی از هواداران لیدی گاگا است و گفته است ایران برخلاف تصوری که غرب ایجاد کرده است ازاد ترین کشور دنیاست و مردم ایران بسیار علاقه مند هستند بعد از 33 سال پیوند خود را با امریکا نشان دهد و لیدی گاگا معروفترین چره فیس بوک می تواند به ایران سفر کند و کنسرت اجرا کند . 

رحیم مشایی که به تازگی امکان کار با یارانه را یاد گرفته است و با فیلتر شکن اختصاصی ریاست جمهوری درفیس بوک به دنبال خوانندگان و هنرپیشگان زن هالیوودی می گردد و پیامهای زیادی بین مشایی با هنرپیشگان و خوانندگان امریکایی رد وبدل شده است .

در یکی از مراوده های اینترنتی لیدی گاگا به چهره فتوژنتیک اسفندیار مشایی ابراز علاقه می کند و از رحیم مشایی درخواست می کند در یک ویدئو کلیپ با هم بازی کنند. گفته می شود لیدی گاگا نه یک دل بلکه صد دل عاشق مشایی شده است و به جز نزدیکانش به کسی بروز نداده است ولی غم دوری از رحیم  مشایی باعث افسردگی وی شده است و روان پزشک وی توصیه کرده است پیش از انکه دیر شود به عشقش پاسخ دهد و به ایران برود . در یکی از متنها که در اختیار کیهان قهوه ای قرار گرفته است آمده است  :


 لیدی گاگا : اسی جون من بدون تو میمیرم  از وقتی چهره فتو ژنتیک مستر بینی ات را دیده ام شبها خواب به چشمم نمیاد !!

 اسفندیار رحیم مشایی : هانی! باقلوا !  گلابی ! زردچوبه ! چه کنم که از غم هجران تو شبها یک ساعت خواب  هم ندارم چه کنم گیر یه مشت اخوند بی پدر و مادر افتادم وگرنه الانه پیشت بودم به خدا . حالا کی میایی ایران ؟

لیدی گاگا : بعد از ساخت اخرین موزیک ویدیو میام پیشت اسی گورخر !!!

...{ ادامه این مکالمه به دلیل بیب بوق  بالای 18 سانسور شده است }




در همین حال گفته میشود لیدی گاگا تصمیم گرفته است بزودی به ایران سفر کند و شو اجرا کند 

 لیدی گاگ همچنین در اخرین موزیک ویدویی که در حال ساخت دارد با استفاده از جلوه های ویژه و تکنیک  پرده آبی  توانسته است از چهره اسفندیار رحیم مشایی در کنار خود در این ویدیو استفاده کند . 

 تصویر اختصاصی در اختیار کیهان قهوه ای قرار گرفته است و قرار است تا ماه اینده به بازار بیایید



ننگ بر حکومتی که زنان آزاده اش را به دلیل چند تار مو تهدید به مرگ و ریختن خون می کند

دینی که ارزشی برای جان مردم قایل نباشد باید از بین برود
فرهنگ  زن ستیز اسلام باید به زباله دان تاریخ بپیوندد
آخوند ومتعصبانی که در جاهلیت 1400 ساله سیر می کند باید از جامعه انسانی رانده شوند
حاکمان خرافه زده باید به زیر کشیده شوند
ننگ برجمهوری اسلامی زن ستیز
 ننگ بر اخوند  خرافه زده شهوت پرست
ننگ بر مروجان خرافه و موهومات
اخوند احمد خاتمی  ملقب به خوک ولایت شرم بر تو باد
 زنده باد ازادی  , پاینده ایران

۱۳۹۰/۲/۳

بسیجیان کفن پوش : مشایی که هیچی خود احمدی نژاد را هم کفن می کنیم

 

بسیجیان خواستار اعدام انقلابی مشایی شدند و شعار مرگ بر احمدی نژاد سر دادند

 

جمعیت بسیجیان همیشه در کفن  ذوب در ولایت در برابر کاخ ریاست جمهوری به صورت کاملا خودجوش تجمع کردند . کفن پوشان خواستار اعدام انقلابی مشایی شدند  و با انتشار قطع نامه ای که نسخه ای از ان به دست کیهان قهوه ای افتاده است بیان داشتند تنها یک خط وجود دارد و آن خط ولایت است و اگر لازم باشد ا.ن را هم برای خط ولایت کفن می کنند . بسیجیان آماده هستند مشایی و احمدی نژاد را در عملیات الهی استشهادی نابودی کنند .

 

 در قطع نامه بسیجی های کفن پوش آمده است :


بسم رب ولایت والعظمی 

 ملت همیشه آگاه و کفن پوش جمهوری اسلامی ایران , تا زمانی که به ریسمان ولایت چنگ بیندازیم و بر ولایت تکیه زنیم هیچ خللی به اسلام وارد نمی شود و استقامت بر حفظ ولایت منجر به یاس دشمنان و صهیونیستهای بی پدر و مادر و امریکای نانجیب و انگلیس کثیف میشود . 

در چند روز اخیر تحرکهایی ضد ولایی از سوی دفتر دکتر احمدی نژاد در خصوص ضدیت با ولایت رقم خورده است که دسیسه پلید صهیونیسم بین الملل در این قضیه به وضوح دیده می شود . 

ملت غیور و غیرتمند ولایت مدار ایران جمعیت بسیجیان همیشه در کفن با محکوم کرن تحرکات ددمنشانه دولت مهرورز در خصوص هتک حرمت بر ساحت ولی امر مسلمین جهان اعلام می دارد برای حفظ خط ولایت جان ناقابل خود را فدا کنیم و در این راه نه دکتر می شناسیم ونه مهندس , لذا از دکتر احمدی نژاد می خواهیم پیش از انکه دیر شود مشایی را تحویل دهد و در میدان پاستور اعدام کنیم .

در اخر از عموم ملت ایران می خواهیم گول این مشایی را نخورند و با طناب مشایی در چاه نرودند چون طناب مشایی غصبی و در عین حال پوسیده است و این اقا مطئن نیست و توانسه دکتر احمدی نژاد را به اصطلاح خر کند و در برابر رهبری قرار دهد . خود دکتراحمدی نژاد ادم خوبیه ولی مشایی این جرثومه صهیونیستی ادم بدی است و دکتر احمدی نژاد را اغفال کرده است . چنانچه دکتر احمدی نژاد از مشایی حمایت کند ناچاریم دکتر احمدی نژاد را هم کفن کنیم و آماده عملیات شهاد طلبانه برای نابودی دکتر احمدی نژاد هستیم.



کیهان قهوه ای ویژه قهوه ای کردن جمهوری اسلامی

طنز


۱۳۹۰/۲/۲

آگهی تجاری , برای انجام اعدام در جلوی منزلتان با زندان شهرتون تماس بگیرید !

 

بشتابید :  اعدام تضمینی در برابر پنجره خانه تان

 

 آگهی شورای عالی زندانهای جمهوری اسلامی

 

از انجایی که جمهوری اسلامی ایران با افتخار امام زمان  سرانه اعدام را در جهان در اختیار دارد و هر 6 ساعت یک تن در ایران به دار اویخته می شود لذا شورای عالی زندانهای جمهوری اسلامی از علاقه مندان دعوت می کند با تماس با زندان شهر  شاهد اخرین آدم کشی اسلامی با طناب دار در جلوی منزلتان باشند .


مداحان محب درگاه مقام عظمی ولایت , آلت احمدی نژاد را ختنه می کنند / عکس آلت ا.ن

 

آلت احمدی نژاد

 

به گزارش کیهان قهوه ای دسته ای از مداحان  محب درگاه ال ولایت فقیه پس از اگاهی از اینکه دکتر آلت محمود احمدی نژاد ختنه نشده است و جز فرقه ای از نو کیشان مسلمان است که آلت  فرزندان خود را ختنه نمی کنند تصمیم گرفته اند تا آلت  احمدی نژاد را ختنه کنند . 

 در جلسه ای که صبح امروز در مرکز جهانی مداحان محب درگاه ال ولایت برگزار شد تصمیم برآن شد که  آلت محمود احمدی نژاد را ختنه کنند .

 درابتدای جلسه یکی از مداحان با ارائه سندی نشان داده شد که پدر محمود احمدی نژاد 50 سال پیش اسلام اورده است وآلت  محمود احمدی نژاد هم ختنه نشده است و برای همین تصمیم  گرفته اند در یک عملیات ضرب الاجل آلت دکتر احمدی نژاد را ختنه کنند .

از انجایی که چند روزی است آلت دکتر احمدی نژاد دردسر ساز شده است  تصمیم بران شد که زمانی که محمود احمدی نژاد خوابیده است به وی نزدیک شوند وسر آلت احمدی نژاد را که خوابیده است ببرند و به مقام عظمی ولایت تقدیم کنند . 

 تلاش خبرنگار ما برای کشف بیشتر حزییات ناموفق بود  ولی احتمالا بزودی سر آلت دکتر احمدی نژاد بزودی قطع می شود .


۱۳۹۰/۲/۱

محمود احمدی نژاد کودتا می کند


ماجرا از اون جا شروع شد که سید علی مموتی را فرستاد شهرداری  و بعدش هم انتخابات ریاست جمهوری اسلامی برگزار کرد و مموتی را با کوسه دعوا انداخت و گفت البته دوستی من با کوسه 54 ساله است ولی نظر مموتی به نظر بنده نزدیکتر است .انقدر دوستی سید علی با مموتی صمیمی شد که  حتی  چند میلیون رای براش خرید و اینجوری شد  مموتی برای بار دوم رییس جمهور اسلامی شد .

مموتی توهم برش داشت که بدون تقلب بیش از 24 میلیون رای اورده و رییس جمهور اسلامی برگزیده مردم مسلمان ایرانه !

 اینجوری شد که مموتی یواش یواش  پر رو شد حتی در زمان تنفیذ رسمی برخلاف دور اول  به جای اینکه دست علیل سید علی را ماچ کنه شونه اش را ماچ کرد . 

همین جوری ادامه داشت تا اینکه مموتی گفت مشا مشنگ را میخوام معاون اول کنم بعد سید علی گفت غلط می کنی . مموتی هم کوتاه امد .

 همین طور مموتی  زیر ابی می رفت و در توهمات امام زمانی ذوب شد و گفت دولت ما اصلن به امام زمان پاسخ میده و مصوبات مجلس را زیر پا میذاشت و به مجلس شورای اسلامی پاسخگو نبود و چند میلیارد دلار بالا کشید .نماینده سید علی در وزارت بیرونی ( حاج منوچ ) را برکنار کرد ...

کار به جایی رسید که یه حیدر دماغویی که وزیر جاسوسی بود را برکنار کرد و این بار هم سید علی نامه داد و گفت نه حیدر دماغو باید بمونه . 

 یه شب مموتی تصمیم گرفت به مردم بگه سید علی نه سید خراسانیه نه وقتی بدنیا امده گفته یاعلی  و سید علی ادم بدیه , برای همین با کمک مشا مشنگ به فکر کودتا بر علیه سید علی  افتاد و مقدمات کودتا بر علیه سید علی  را فراهم کرد .


۱۳۹۰/۱/۳۱

خامنه ای در ختنه سورون به ختنه کننده گفت : یا حسین

به گزارش کیهان قهوه ای ایت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران با نقل خاطره ای از خواهر تنی مقام معظم رهبری گفت : 

« از ویژگی های خاص حضرت ایت الله خامنه ای نفس مطمئنه ایشان است که زبانزد خاص وعام است . بی شک مقام معظم رهبری متقی ترین بشر جهان است که بواسطه فیض عظیم ایشان ایران اسلامی سراسر شوکت و رفاه است در اینجا خالی از ذکر نیست از کرامات ایت الله خامنه ای   با یک واسطه از خواهر تنی مقام معظم رهبری  این خاطره را ذکر کنم  , در جشن مولود کعبه همزمان با ختنه کردن مقام معظم رهبری ایشان بدون بیهوشی معمول که بروی شرم گاه و الت نرینه صورت گرفت. مقام معظم رهبری بدون بیهوشی موضعی ختنه شدند و دامپزشکی که در مشهد در ختنه کردن حاذق بوده است  به خواهر تنی ایت الله خامنه ای نقل می کند سید علی را زمانی که ختنه می کردم بدون استفاده از مواد بیهوشی ختنه کردم و زمانی که الت متبارک ایت الله خامنه ای را می بریدم سید علی بدون هیچ دردی  ذکر یا حسین را گفت که بنده نیز در جواب گفتم میرحسین .»

ایت الله صدیقی  ادامه داد :« حالا یه عده عمال صهیونیست  نعوذ بالله التشان را ختنه نکرده اند و هیچ دردی متحمل نشده اند و یا اینکه  با بیهوشی ختنه شده اند  و یا اصولا کافر هستند چه می فهمند که حضرت ایت الله خامنه ای هنگام ختنه سورون هیچ دردی نداشتند و بر شرایط و زمان و ماکن برتری داشته اند و موقعیت شناس بوده اند و ذکر یا حسین می گفتند

۱۳۹۰/۱/۳۰

آسید علی عبا خونی , شنیدی بشار زرافه هم جا خالی داد


سیدعلی به جای اینکه که به فکر ماورایی  و خدایی گونه کردن و نورانی و قدیس کردن خودت باشی  و هر روز نوچه هایت یک افسانه تازه از وجود منحوس تو از شکم مادرت دربیارن و تو را با باد هوای دوران شیرخوارگی ات باد کنند  ,  نگاهی به دور و بر خودت بنداز که یواش یواش نوبتی هم باشه نوبت  مقام حضرت عالیست که از بالا به زیر کشیده بشی و بری تو زباله دان  .

تو سوریه یه بشار درازی بود که همیشه دستش سمت کیسه پر پول باد اورده تو  دراز بود باباش را که می شناختی که جیره خورت بود یه قانون 48 سال پیش از خودش دراورده بود به اسم قانون فوق العاده  که هرکسی جم میخورد را بدون هیچ حکمی بازداشت می کرد و بدون محاکمه چند سال میفرستاد زندان  , بیچاره بشار  از ترس مردم قانون ارثیه باباش را منحل کرده و گفته از این بعد تو سوریه  وضعیت فوق العاده نیست و بعد از 48 سال گفته غلط کردیم .

 آسید علی دور  سوراخ موشت تو سوریه را خط بکش  و از الان به فکر جای دیگری باش که سوریه  از دست رفت .

دیر یا زود داره ولی سوخت وسوز نداره  هرچی دیکتاتوره  فیتله را کشید پایین  , حالا سید علی مونده با حوضش .


۱۳۹۰/۱/۲۹

حی در مصلحی : بنده قدرت برخورد با فتنه را ندارم ولی پشتم به مقام عظمی ولایته !

 

 

حیدر مصلحی در گفتگویی  با کیهان قهوه ای بیان داشت :

« بنده در برابر فتنه گران شکست خوردم و نتوانستم فتنه را خاموش کنم و بنده قدرت برخورد با فتنه را ندارم و در جنگ با فتنه گران هیچ امید و انگیزه ای ندارم و بعد از سرکوفت هایی که دکتر احمدی نژاد و رحیم مشایی به من می زدنند , استعفا دادم که بلافاصله مورد موافقت دکتر احمدی نژاد واقع گشت و برای همین قصد داشتم باقی عمر را به پژوهش بگذرانم و دست از جنگ بیهوده با فتنه بردارم  ولی مقام عظمی ولایت  اجازه ندادن و به بنده امر کردند بمان ! و گفتند : من به شما امید دارم وعلاقه مند هستم و شما می توانید از پس فتنه بر بیایید و فتنه را خاموش کنید و لذا تصمیم گرفتم بار دیگر به مقابله با فتنه عزم کنم  و خود را اماده مبارزه با فتنه کنم . هرچند دکتر احمدی نژاد مخالف حضور بنده هستند و می گویند  حیدر خان مصلحی بی عرضه است و خودم هم قبول دارم که ضعیف هستم و قدرت فتنه از من بیشتر است ولی پشت من به مقام عظمی ولایته و با مدد گرفتن از مقام عظمی ولایت قصد نابودی فتنه  را دارم .»

 حیدر مصلحی در اخر گفت :

« امیدوارم این بار گند  نزنم و با روح مسیحای حضرت ایت الله خامنه ای که پشت من مثل کوه ایستاده  فتنه را خاموش کنم . بار دیگر از فتنه گران می خواهم دست از فتنه گری بردارند و توبه  کنند وبه اغوش گرم مقام عظمی ولایت دربیاینند و از شورای هماهنگی راه سبز می خواهم در نبود سران فتنه دست از شرارت در راستای غرب و صیونیسم بر دارند وبه فکر انتخابات مجلس شورای اسلامی باشند و شور ونشاط انتخابات را برقرار کنند . »

 

۱۳۹۰/۱/۲۶

خامنه ای : به هنگام تولدم در بیمارستان , عوامل رضا شاه قصد ترور بنده را داشتند

 

پس از اینکه امام جمعه قم گفت ایت الله خامنه ای  هنگام ولادت گفته است( یا علی ) حضرت ایت الله خامنه ای ولی امرمسلمین جهان در سخنرانی مبسوطی ضمن تشریح تولد خود ادعای ایت الله سعیدی را تکذیب کردند .

متن کامل سخنرانی ولی امر مسلمین جهان  در این خصوص :

 بسم رب ولادت

با استعانت از حضرت بقیه الله , ملت همیشه آگاه و مسلمان ایران  بنده بدن علیل و ناقصی دارم  واندک ابرویی دارم که همین هم شما برام باقی گذاشته اید  .بنده با بدعتهای غیرقانونی مخالفم و دوستی 70 ساله ای هم با ایت الله سعیدی دارم و در  بیمارستان مشهد  بدنیا امده ایم . متاسفانه ایشان حافظه خوبی ندارند و به اشتباه گفته اند که بنده گفتم ((یا علی ))  . من به انجای ننه ام خندیده باشم که هنگام ولادتم گفته باشم( یا علی).

 من بعد از تولد گفتم  بسم الله الحمن الرحیم و سوره بقره را تلاوت  کردم که همه متحیر بودند و انگشت به دهان به من می نگریستند و( یا علی )می گفتند و این قابله بود که گفت ( یاعلی ) . 

 دقیقا یادم است روز جمعه ساعت دوازده ظهر روز 24 تیر 1318 بود و هنوز ایران به اشغال متفقین درنیامده  بود  و رضا شاه سرکار بود و اقای سیعدی  چند ثانیه قبل از من بدنیا امده بود  و نق نق می کرد و توجه چندانی به قضیه نداشته اند بعد از اینکه سوره بقره را خواندم چند تا شعار هم برعلیه امریکا و شوروی و انگلیس وآلمان هیتلری  دادم و تاکید کردم مراقب صهیونیستها باشید که می خواهند کشور جعلی اسراییل را تاسیس کنند و گوشزد لازم را کردم که متاسفانه کسی باور نکرد و اینگونه شد که توطئه اسراییل شکل گرفت و بعدش خطبه دوم را خواندم  و کادر بیمارستان مشهد  هم بعد از خطبه دوم در صفوف بهم پیوسته به من اقتدا کردند ونماز جمعه خوانده شد . در همین حال نیروهای رضا شاه به سمت من حمله کردند و قصد داشتند بنده را ترور کنند که بنده به غیبت صغرا رفتم و از دیدگان محو شدم  تا بعد از ورود متفقین به ایران وخروج رضا شاه از ایران و در دوره ده ساله دهه 1320 حضور داشتم و به ارشاد مومنان می پرداختم و تا اینکه در دوره مصدق به غیبت کبری رفتم  و در بحبوحه انقلاب و در شکل گیری انقلاب قیام کردم و به کمک انقلابیون امدم و انقلاب اسلامی کردم و بعد از ده سال که خمینی خیانت کار ده سال منصب رهبری و زعامت را از من ربود  ولی امر مسلمین جهان شدم و رهبر اسلامی شدم . 

 لذا از اقای سعیدی می خواهم دروغهای شاخدار نگوید و تاریخ را تحریف نکند


۱۳۹۰/۱/۲۵

والده خامنه ای : وقتی سید علی تو شیکمم بود شعار مرگ بر امریکا و نابود باد صهیونیسم دشمن سر می داد


به گزارش کیهان قهوه ای  امام جمعه سعیدی و تولیت قم گفته بود  سید علی خامنه ای در حالیکه بدنیا امد به قابله گفته است : یاعلی 

لذا  به دیدار مادر خامنه ای رفتیم تا صحت وسقم سخنان سعیدی را تایید کند .

 مادر خامنه ای به خبرنگار اعزامی کیهان قهوه ای گفت :

«والله از خدا که پنهون نیست از شما هم چه پنهون  شب جمعه آسید جواد که سیر و انار خورده بود آماده شد با هم همبستر شویم و چند تا بسم الله الرحمن الرحیم  و سوره بقره تلاوت کرد و در حال نکاح بر جدش امام علی تمرکز کرد که چند تا ملک و فرشته به کمکش امدند و فشار داد و اینگونه نطفه حلالی با مدد با امام علی شکل گرفت .»

 والده محترم سید علی خامنه ای ادامه داد :

«بعد از شکل گیری نطفه حلال سید علی به عشق امام علی آسید جواد نامش را سید علی گذاشت . شاید باور کردنش سخت باشد ولی همان شب اول نطفه ماهیت الهی خود را نشان می داد و به یزید و عمر فحش های خیلی بد می داد و عمر و ابوبکر و یزید و شمر را لعن و نفرین می کرد . سید علی هر روز و هر شب مشغول مناجات با الله بود و رفته رفته اعلام موضع می کرد و بعد از ماه سوم به امریکا و صهیونیسم و اروپا فحش می داد و لعن می کرد و حتی  شبها هم دست بر نمی داشت و داد می زد مرگ بر امریکا , مرگ بر دشمن و مرگ بر صهیونیسم سر می داد .»

 مادر امام خامنه ای در اخر گفت : 

« سید علی وقتی داشت بدنیا می امد گفت :« من حضرت علی هستم که قابله هم گفت تو گه میخوری بچه پررو بی جنبه  شیطون , به انجای ننه ات خندیدی که حضرت علی باشی ....

 سید علی  هم یه کشیده به گوش قابله زد و با خنجری که با خودش به دنیا اورده بود سر قابله را برید . به ولای علی اگر دروغ گفته باشم . سید علی به جای شیر هم شاش شتر می خورد و لب به شیر نمی زد .»


۱۳۹۰/۱/۲۴

به یک فقره شتر قلاده بسیجی هتاک برای رو کم کنی نیازمندیم


چند وقتی میشه با یه یاروی خ.ری دعوامون شده وهیچ جوره به صراط مستقیم هدایت نمیشه, چند نفر پیشنهاد دادند یه فقره شتر قلاده  بسیجی هتاک کارتو راه میندازه  .
 حالا برای رو کم کنی خ.ره  به یک فقره قلاده شتر قلاده بسیجی  برای هتاکی  نیازمندیم  و در قبال  انجام این امر خطیر  چند کارتون ساندیس  حق الزحمه پرداخت می شود
از انجایی که بسیجی توانستند به دختر هاشمی رفسنجانی  توهین کند و حتی تا جر دادگی هم پیش رفت و هیچ بلایی سرش نیومد هیچی مدال شجاعت هم گرفت لذا به یک بسیجی نیازمندیم تا چند تا فحش ابدار به  ناموس  خ.ره تو بیت  خ.ر بده و چند تا کارتون ساندیس تحویل بگیره
!!

طنز
    
 

۱۳۹۰/۱/۲۳

آخوندها چه کاری به جز روضه خونی بلدند ؟


 آخوندها  قشری از جامعه مفت خور ایران هستند که توانستند با روضه خوانی بر ملت ایران  چیره شوند  و حاکمیت را در سلطه خود قرار دهند .

آخوندها نشان دادند  به جز روضه خوانی  کارهایی بلد هستند از قبیل 

 

1- رهبر شدن و شخص اول مملکت شدن /

2- رییس جمهور شدن و شخص دوم مملکت شدن /

3- نماینده مجلس شدن /

4-وزیر شدن/

5- رییس شرکتهای دولتی شدن /

6- مدیر سازمانهای دولتی شدن /

7-استاندار شدن /

8- سفیر شدن /

9-رییس دانشگاه شدن /

 

10-فضا نورد شدن مثل آخوند  سید روح الله خمینی هندی /

11- بی ناموس شدن  مثل آخوند سید علی خامنه ای /

12-کفن پاره شدن مثل جنازه آخوند  سید روح الله خمینی /

13- قواد شدن مثل امام جمعه شهرهای ایران/

14-بی غیرت شدن مثل آخوند هاشمی رفسنجانی /

15- دزد شدن مثل همه آخوندهای جمهوری اسلامی/

16- شارلاتان شدن اخوند قرائتی/

17- وقیح شدن مثل اخوند جنتی /

18-رذل شدن مثل آخوند طائب/

19- سفاک شدن مثل اخوند خمینی و آخوند خامنه ای /

20 -ابنه ای شدن  مثل همه آخوندهای حوزه علیمه قم /

و دهها شغل و کار  دیگر


۱۳۹۰/۱/۲۲

تصور کن 4 تا صفر از واحد پول ریال حذف شده و در حال خرید هستی !


تصور کن دارو دسته ا.ن 4 تا صفر را از واحد ریال حذف کردند بعد

میری بقالی یه نوشابه میخری 50 دینار :)

بعد خونه میخوای بخری میگه متری صد ریال :)

پراید میشه 8000 ریال :)

بنز یه میلیون دلاری میشه یه میلیون ریال :)

گوشت میشه کیلویی 2 ریال :)

ماست میشه 100 دینار :)

10 دینار هم پول تو جیبی میدی به بچه ات :)

عجب حال گیری میشه وقتی فیش حقوقت را ببینی :(

اخرش هم حقوقت سرماه میشه 33 ریال :(


۱۳۹۰/۱/۲۰

احمدی نژاد : مشایی از عوامل صهیونیست هابود که با فرمان مستقیم رهبری معزول شد

 

 

به گزارش  کیهان قهوه ای  دکتر احمدی نژاد در گفتگویی  اختصاصی  گفت :

 « متاسفانه اقای اسفندیار رحیم مشایی ماری در استین بنده بود که توانسته بود با رمالی بنده را گول بزند و وارد دولت اسلامی شود که با رهنمودهای مقام عظمی ولایت بر من به عینیت ثابت شد که اقای  رحیم مشایی از عوامل مسلم صهیونیستها بود  که با مطرح کردن مکتب ایرانی قصد داشت دولت اسلامی امام زمانی را خدشه دار کند که با تیر غیب امام زمان و توسط ولی امر مسلمین جهان از پست های باد اورده بر کنار شد و با توجه به توبه ایشان الان هم با عنایات و رافت و گذشت مقام عظمی ولایت  همچنان از سر 17 پست خود باقی مانده است ولی درساختمان  نهاد ریاست جمهوری کاری ندارد که انجام دهد »

 احمدی نژاد در همین حال  گفت : 

 « ان کسانی که فکر می کردند بنده با ولی فقیه مشکل دارم سخت در اشتباه هستند بنده خادم و نوکر ایت الله خامنه ای هستم واگر امر کنند حاضرم سر فرزندانم را ببرم و بندازم جلوی پای مقام عظمی ولایت چه برسه به عزل مشایی از سرپرستی از دفتر ریاست جمهوری اسلامی...»

 احمدی نژاد در اخر گفت : 

« بنده مشایی را همچون برادرم دوست دارم وبه ایشان ارادت دارم وایشان را با اینکه از عوامل صهیونیست ها بود بخشیده ام و ممکن است دوباره  سمت های  خوبی به ایشان تفویض کنم »


۱۳۹۰/۱/۱۹

گزارش سالیانه شرکت ساندیس علی مضاعف و شرکا

 

شرکت ساندیسعلی مضاعف و شرکا در سال جهاد خریت

به گزارش کیهان قهوه ای  شرکت ساندیس علی مضاعف و شرکا  سال پیش در لحظه سال تحویل با ایراد سخنان ساندیس علی افتتاح شد .


شرکت ساندیس علی مضاعف و شرکا در یک سال گذشته با پشت سر گذاشتن فتنه هایی همچنان به تولید و توزیع ساندیس بین ذوب شدگان در ساندیس علی ادامه می دهد و در اخرین سخنرانی ساندیس علی در ابتدای سال اعلام گشت که باید در تولید و توزیع ساندیس جهاد بیشتری کرد و با خرکاری در سال جهاد خریت  میزان تولید ساندیس افزایش دهند .

 سید علی  جهاد خریت را لازمه بقای شرک ساندیس علی مضاعف دانست و بیان داشت که شرکت ساندیس علی مضاعف و شرکا با خرکاری  وجهاد خریت باید به الگوی اول منطقه تبدیل شود . 

 در سال گذشته تحول عظیمی در بین سهامداران رخ داد که علی اکبر کوسه از سهامداران اصلی شرکت ساندیس علی مضاعف و شرکا  بخشی از سهام خود را در ریاست خرشدگان سید علی از دست داد و صندلی ریاست بخش خرشدگان شرکت را واگذار کرد و پیش بینی میشود با توجه به افول قدرت علی اکبر کوسه ریاست بخش تشخیص کیفی نظام را هم واگذار کند و سهام خود را در شرکت ساندیس علی از دست دهد . این در حالی است چند تن از کارگران به دختر اکبر کوسه فحش های بد دادند و می خواستند به وی در پارکینگ یکی از شعبات در شهرری تجاوز کنند و دخترش را جر بدند که تاکنون اقدامی با این کارگران صورت نگرفته است .

 همچنین میمون نژاد یکی دیگر از سهامداران توانست چند فتنه را با کمک  رییس شرکت خاموش کند و با دستور  صاحب اصلی شرکت چند تن از سهامداران را در منزل حبس کند


۱۳۹۰/۱/۱۸

ده نمکی : چماقی که در 18 تیر بر سر فتنه گران دانشجو کوبیدم رو طاقچه اتاقم است !

 

ده نمکی در مصاحبه ویژه ای که با کیهان قهوه ای داشت در مورد چماق داری گفت :

« باید بگویم بنده در اغتشاش 18 تیر که بر ساحت ولی امر مسلمین جهان خدشه وارد شد مثل آب در اتش جلز و ولز می کردم  شب و روز نداشتم . بدجوری حضرت اقا هتک حرمت شده بود . شوخی نبود تمثال حضرت اقا جر بدجور خورده بود . بنده سر دسته بالمعروفات و المنکرات لباس شخصی  بودم و توانستم با ارشادهای مقتضی و ضروری ریشه اغتشاش 18 تیر را بخشکانم . هنوز چماقی که بر سر فتنه گران در 18 تیر کوبیدم را در طاقچه اتاقم دارم  و ...»


طنز


  

۱۳۹۰/۱/۱۷

حسن عباسی : رابینسون کروزوئه , نماد و فرهنگ استکباری و جاه طلبی و امپریالیسیم امریکاست

 

 

به گزارش شیعه نیوز دکتر حسن عباسی تئوریسن نظام  که تاکنون جندین فیلم وسریال را نقد کرده است , این بار پس از نقد سریال لاست و خانواده امریکایی دکتر ارنست  این بار در تشریحی جامع داستان رابینسون کرزوئه را  که در جزیره خالی از سکنه  گرفتار شده است را با فراض این سوال  زیر سوال برد و گفت :
« ایا اقای رابینسون کرزوئه  در راستای  تحریف امام زمان ساخته نشده است ؟»

غربی ها به فرماندهی امریکای ملحد با تحریف ویژگی های داستان  امام زمان اقدام به داستان سرایی برای خلق شخصیتهای نظیر امام زمان دست زده اند و در این راستا با سریال لاست را ساختند و من در تحقیقی جالب به بررسی این روند  در تاریخ داستان و رسانه پرداختم و می توانم بگویم امریکا با خلق داستانهای نظیر مرد عنکبوتی  ( اسپایدر من ) و مرد خفاشی (بت من )  ارنولد در ترمیناتور  دست به  مصادره  امام زمان زده اند و اینده ای که قرار است امام زمان   بوجود اورد با شخصیتهای کمیک ضعیف و مضحک جلوه دهند .
در بررسی دیگری که سالها زمان و هزینه هنگفتی از بودجه جمهوری اسلامی صرف شد به این نتیجه رسیدیم که نویسنده امریکایی رابینسون کرزوئه  از احادیث شیعیان درباره  ویژگی های شخصیتی و رفتاری و اجتماعی امام زمان در جهت بدمن  داستان  سوء استفاده  کرده است  و برای همین برای  اینکه  شخصیت امام زمان را  مصادره کنند اقدام به خلق شخصیت رابیسنون کرزوئه کرده اند . ای بچه شیعه ها ببینید چه جوری دارند قهرمانهای شما را مصادره می کنند  . تا کی باید دست روی دست گذاشت تا این کافران اندیشه های شیعه را تحریف کنند .
رابینسون کرزوئه  نماد استکباری و جاه طلبی و امپریالیسم امریکا در جزیره غیر مسکونی است که تمام جزیره مالک می شود و نشان دهنده خوری مالکیت جویی و تمامیت خواهی امریکاست . همانند خانواده دکتر ارنست ملعون که جزیره ای را مصادره می کند.  نویسنده امریکایی  ملعون در رابینسون کرزوئه  ابتدا با  غرق کردن کشتی که منظورش جهان است که توسط امام زمان ما شیعیان نابود می شود   داستان را اغاز می  کند و در اینجاست که  مردی از امریکا ناجی جهان می شود و بدور از فرماندهی و استیلای امام زمان در بخشی از جهان زندگی سراسر  ریا و کفر و الحادی را بنیانگذاری می کند و جهان جدیدی را بدون حمایت از امام زمان اغاز می کند که نشانه کفر  شدید نویسنده است . ای بچه شیعه ها کجا هستید
 متاسفانه صداوسیما  مبلغ این داستانهای  سراسر ضدیت با امام زمان شده است و از صبح تا شب فیلم وسریال های  تخریب امام زمان را که در هالییود درست شده است را پخش می کنند . روزی نیست سریال اروپایی و امریکایی پخش نشود . ای بچه شیعه ها کجا هستید ببینید با بودجه امام زمان چه سریالهای می خرند و پخش می کنند .
رابینسون کرزوئه را در مقابل امام زمان ساخته اند  درد اینه که با بودجه امام زمان در مقابل امام زمان دارند تبلیغ می کنند .
 در دراز مدت نتیجه این میشه  بخش زیادی از مردم با دیدن این سریالها  فتنه گر می شوند و از نظام روی گردان می شوند
.


۱۳۹۰/۱/۱۶

یکی از خر متعصبهای اصولگرا, این ا.ن را حالی کنه اینقدر مزخرف نگه

 
ا.ن اقا زیر پرچم شورای همکاری  تازیان غارتگر جاعل

 

 وضعیت ا.ن هر روز داره بدتر میشه, نه به سال پیش که با التماس و خواهش به شیخکهای غارتگر سوسمار خور که  راش دادن تو شورای همکاری خلیج واقع در حاشیه جنوبی خلیج فارس نه به امروزش که میگه  بیانیه های این شورا بی ارزشه و اعتباری نداره .

خب ا.ن تیکه اونوقت که التماس می کردی بری زیر پرچم تحریف شده  شورای همکاری خلیج به فکر امروزت هم بودی  که اینجوری مزخرف سرهم نکنی 

خرمتعصبهای اصولگرا که هیچ ارزشی برای ایران و ایرانی قایل نیستید یه فکری به حال ا.ن تان بکنید که بدجوری بوی گندش دنیا را برداشته و خوشحالم اینجوری پیش بره دودمانتان را به باد میده 

 

۱۳۹۰/۱/۱۵

جهاد اقتصادی یا جنگ کردن برای مال خر؟


جهاد  : در اسلام به معنی جنگ و محاربه کردن در راه الله است یا باید بکشی یا کشته شوی
اقتصاد :  هم در منظر امام خمینی رحمت الله علیه  یعنی مال خر
 سید علی گدا یکدست پاکدست عبا خونی امسال را سال جهاد اقتصادی نامیده  , در واژه یابی این اصطلاح می توان به این نتیجه رسید که سال جهاد اقتصادی یعنی  سال جهاد خریت
 و در معنی دیگری می شود جنگ کردن برای مال خر

ایا خامنه ای امسال می تواند مال خر را در جنگ بدست اورد؟ 

 

۱۳۹۰/۱/۱۴

احمدی نژاد: اینترنت جهان باید پاک و امام زمانی باشد



دکتر احمدی نژاد در گفتگویی  اعلام داشت : طبق زمان بندی های صورت گرفته بزودی شاهد اینترنتی پاک در عرصه جهان خواهیم بود 
 به گزارش کیهان قهوه ای محمود احمدی نژاد با بیان خاطره ای از اینترنت گفت :
«بنده زمانیکه در شهرداری تهران مشغول انجام وظیفه بودم متوجه شدن اینترنت خیلی ناپاکه و ناخالصی زیاد داره ,  همین دیروز که بعد از سالها کانکت شده بودم وضع بدتر هم شده بود حدود چند هزار سایت رسما عکس های خنده دار از مقام عظمی ولایت و من در اینترنت گذاشتند البته دست صهیونیستها را در این امر دخیل می بینم .لذا به اقای مشایی ابلاغ کردیم با ایجاد کار گروهی اینترنت را پاک و در وجه امام زمانی ایجاد کنند و عناصر متهتک و لابی صهیونیستها را از اینترنت خارج کنند .»
احمدی نژاد در تشریح پاک کردن اینترنت گفت :
« این پاک کردن ابتدا با پاک کردن اینترنت از شعایر شیطانی و صهیونیستی است و در مرحله بعد جایگزین کردن اینترنت  امام زمانی با اینترنت صهیونیستی است لذا بزودی اینترنت بسیار پاکی را به جهان عرضه می کنیم که امام زمان هم راضی باشند و شاهد سایتی به اسم فیس بوک که در تضاد آشکاری با پدیده امام زمان است نباشیم »
احمدی نژاد در اخر از راه اندازی سایت فیس امام زمان  به جای فیس بوک صهیونیستی خبر داد که محبان امام زمان  در این سایت در راستای مهدویت فعالیت می کنند